איתור רטיבות בריצפה

איתור רטיבות בריצפה מתבצע עקב סיבות שונות: החל ממים כלואים, איטום פגום של הרצפות ועוד – יש לבדוק היטב את הסיבה לרטיבות באמצעות הציוד המתקדם והיעיל ביותר. הרצפה בבית או במשרד דולפת מים? חברת א.ר מומחים מציעה שירותים מקיפים ואיכותיים: החל מאיתור מקור הנזילה, ניתוח ממצאי הבדיקה ועד תיקון וטיפול נרחב בבעיה זו – אנו נפתור את הבעיה ללא כל צורך בהרס או בזבוז משאבים חשובים.

איתור רטיבות בריצפה: נסיבות וטיפול ראוי

חלקנו נוטים לא לייחס לכך חשיבות רבה, אך הופעתה של רטיבות איננה מבשרת טובות. כלומר, אם נוצרת רטיבות ברצפה, יש ביכולתה להפוך למפגע בריאותי של ממש אם לא מטפלים בה בהקדם וביעילות: החל מעובש, טחב ועוד – היבטים אלו ועוד יכולים להשפיע לרעה על איכות הנשימה והשאיפה לנו. בהתאם, כדי למנוע מצב לא נעים בביתנו, מומלץ לאתר את מקור הרטיבות ברצפה.

מה כוללת בדיקת רטיבות ברצפות? היא כוללת, בין היתר, בדיקה באמצעות מצלמה תרמית. מצלמה זו מעניקה לנו הדמיית אינפרא אדום; הדמיה שיש ביכולתה לבדוק את השטח לפי ההבדלים בטמפרטורה לצד גלי החום המתקבלים. שיטה זו, למעשה, ממפה את מקור הנזילה ואת מיקומה המדויק כך שנוכל לפעול בהתאם.

בין אם מדובר בצילום תרמי, צילום עם סיב אופטי או שמא רדאר חודר קרקע, ישנה חשיבות רבה לאיתור המקור לרטיבות. הסיבות להופעתה של הרטיבות ברצפה היא מגוונת:

  • פיצוץ או נזילה בצינור המים – צנרת מיושנת או פגומה העוברת מתחת לרצפה תרטיב, בהמשך, את שכבת החול ואף תגיע לרצפה עצמה ותרטיב גם אותה.
  • מים כלואים – שכבת החול מתחת לרצפה לא התייבשה כנדרש לפני שהניחו את הריצוף? המים יכלאו ולא יתייבשו לאורך תקופה ארוכה.

לתפעל את הציוד המתקדם – בזכות הכשרה מקצועית

צוות העובדים של חברת א.ר מומחים יאתר את הרטיבות ברצפה שלכם על ידי הציוד המתקדם ביותר: בין אם על ידי מצלמה תרמית או סיב אופטי, אנו נדאג לאתר את מקור הרטיבות ולהציע את הטיפול המתאים והאיכותי ביותר. כך, תוכלו לחזור במהרה לשגרת חייכם – הודות לשירות המקיף והאדיב שאנו מציעים. אם אתם מחפשים מידע נוסף לגבי איתור נזילת מים בצינור מים ראשי פנו אלינו בהקדם.

ליצירת קשר
השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

עוד בנושא

השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

דילוג לתוכן