בדיקות שגרתיות של הברזים

מכירים את התופעה אשר בה ללא כל התרעה מוקדמת אתם מקבלים הודעה מהדיירים למטה כי יש נזילה כלשהי המגיעה אליהם מלמעלה, כלומר מהצנרת שלכם העוברת מעליהם ממש? זוהי הודעה ממש לא מרנינה ולעיתים היא אפילו עשויה להכניס אתכם ללחץ. בכל זאת, בעיה בצנרת שמשפיעה בבית השכנים היא בעיה שממש אי אפשר לחיות איתה בשלום וחייבים לפתור אותה מיד.

אז ברור שהטלפון הראשון יהיה אל אינסטלטור שיבוא לבדוק, לתת הצעת מחיר ואולי גם לפתור את התקלה. אך מה עושים אם אכן פעלתם על פי התוכנית הזה וכפי שנדרש בתהליך מהסוג הזה אך האינסטלטור שמגיע ממש לא מצליח לאתר את הבעיה? הוא רואה את הנזילה אך הוא בשום אופן לא מצליח לשים את האצבע על הבעיה? כאן בדיוק מגיע המקום של א.ר. מומחים. בדיקת נזילות מים עם כל הציוד המתקדם.

בדיקת נזילות מים בעזרת מצלמות תרמיות

היום יש כבר כמעט לכל חברת אינסטלציה מוכבדת את הציוד המתקדם והעדכני לצורך אבחון של בעיות אינסטלציה. החברות הללו מצוידות בכל מה שרק עשוי לסייע כדי למצוא בקלות את הנקודה הבעייתית בצנרת. לרוב יהיו אלו מצלמות תרמיות משוכללות הנכנסות אל הצנרת ומצלמות אותה מבפנים לכל אורכה ובכל זווית. כך שלמעשה מתקבל מייד מידע על מהותה של הבעיה ועל הנקודה המדויקת שם יש לבצע את התיקון.

המומחים שיאתרו את הנזילות

חשוב לדעת כי בכל מה שקשור לנושא של עבודות אינסטלציה, יש לבחון היטב אל מי פונים ומי הם אנשי המקצוע אשר בידיהם עומדים להפקיד את הצנרת. זאת משום שאינסטלטור זה לא מקצוע שמחייב תעודה או רישיון וכל מי שרוצה או רואה את עצמו מתאים, יכול להחליט שהוא אינסטלטור. תוצאות העבודה הן אלו שמצביעות על איכות העבודה ועל מקצועיותו של האינסטלטור. חשוב להקפיד על בחירה באינסטלטור או חברת אינסטלציה שיש לה את כל הציוד העדכני והמתקדם כולל מצלמות תרמיות לצורך בדיקת נזילות מים.

ליצירת קשר
השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

עוד בנושא

החלפת צנרת מים ביתית

החלפת צנרת מים ביתית הינה צעד חשוב אשר מומלץ בעיקר לאנשים אשר מגלים כי ישנה בעיתיות בצנרת שלהם או בשלב שרוכשו דירה ישנה ומעוניינים לבצע

קרא עוד »
בדיקה קריטית וחשובה
בדיקה קריטית וחשובה

אנחנו בדרך כלל לא חושבים על הצנרת עד שזו לא מתחילה לעשות בעיות. אבל ברגע בו אנחנו מתחילים להבחין בסימנים, הרי שעלינו לעשות מעשה. זה

קרא עוד »

השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

דילוג לתוכן