איתור נזילות מים במפעל

איתור נזילות מים במפעל בשלב מוקדם ככל הניתן יאפשר לעובדים לחזור לשגרה במהרה. בין אם מדובר בצינורות תת-קרקעיים או שמא מדובר בצינורות המתחברים לתקרות או למשטחי הבטון – מדובר בעבודה מורכבת ללא כל ספק. בשל כך, נדרשת עבודה מוקפדת ומדויקת. אנו, צוות העובדים של חברת א.ר מומחים, נשמח לעמוד לשירותכם ולהציע את פתרונות איתור הנזילות היעילים, הבטוחים והמתקדמים ביותר.

איתור נזילות מים במפעל: דגשים שונים

לרוב, אנו נאלצים להתמודד עם נזילות מים בדירה ישנה או בבית פרטי ואפילו בחצר שלנו. לרוב, אף נגלה זאת לאחר שחשבון המים מתנפח או כאשר אנו רואים כתמי עובש ורטיבות על הקירות. מדובר במצב לא נעים, ללא כל ספק. עם זאת, נזילות מים יכולות להתגלות גם במבנים תעשייתיים ובמפעלים. כאשר עולה החשד לקיומה של נזילת מים, יש לאתר אותה בהקדם – כדי לטפל בה כראוי, ביעילות ובזריזות. כך, נוכל למנוע נזק משמעותי למבנה עצמו, למכשור בו העובדים משתמשים וכמובן – לחסכון במים. גיליתם סימני עובש? חומרים בורחים בעת הייצור? חשבון המים מרקיע שחקים? כדי לאתר את מקור נזילת המים, יש לפנות בדחיפות אל בעל מקצוע מנוסה. עם זאת, ובשל מורכבות העבודה, על האינסטלטור לעבור השתלמות מיוחדת; הכשרה בזכותה יידע להשתמש בציוד המותאם לאיתור נזילות מים במפעלים – וללא יצירת נזקים בעת ביצוע העבודה.

ציוד מקצועי לאיתור נזילות במפעלים

ישנן מספר שיטות איתור מים במפעלים; שיטות הכוללות, בין היתר, שימוש במצלמה תרמית (מצלמה המתבססת על אינפרא אדום), לצד צילום באמצעות סיב אופטי (מצלמה זעירה שביכולתה להגיע אל אזורים צרים) ועוד. כדי לתפעל ציוד זה כראוי, כמו גם לקרוא את הנתונים המתקבלים לאחר השימוש בו, יש לפנות אל המומחים בעלי וותק וניסיון באיתור נזילות מים. הגעתם אלינו דרך המלצה של קרוב משפחה? מצאתם את אתר האינטרנט או את הדף העסקי שלנו? אם הגעתם אל א.ר מומחים – אין ספק שהגעתם לכתובת הנכונה! צוות העובדים שלנו מחזיק בניסיון הנדרש לאיתור נזילות במפעלים ובמוסדות תעשייתיים אחרים – תוך שימוש בציוד הטכנולוגי הנדרש. מעבר לכך, אנו גם מציעים שירותים למגזר הפרטי והציבורי כאחד. נשמח לעמוד לרשותכם, לפתור כל בעיה ולהציע דו"ח מפורט. כאשר ישנה תקלה בצנרת של מפעל הרי שכל ההתנהלות השגרתית במפעל נעצרת. יש מצבים אשר בהם כל ההתנהלות במפעל נעשית משותקת לגמרי. מסיבה זו, תקלה כלשהי בצנרת המפעל מחייבת טיפול מידי כדי שאפשר היה לחזור הכי מהר לשגרה. הבעיה היא ברבים מהמקרים היא שקשה לאתר את מקור הנזילה ועל כן כמובן שגם אי אפשר לטפל בה. יש מקרים אשר בהם התקלה היא בצנרת תת קרקעית או צינורות שיש להם חיבורים למשטחי בטון או אל התקרה כך שאיתור הבעיה עשויה בהחלט להיות סבוכה מאוד. בדיוק לשם כך יש לנו, המומחים של חברת א.ר. מומחים את הציוד הכי מתקדם והכי אמין לצורך איתור נזילות מים במפעל.

איתור נזילות מים במפעל – כדי למנוע נזקים למפעל

בכל מקום בו ישנה נזילה כלשהי עלול להיגרם נזק. אם זה נזק למבנה ואם זה נזק לרהיטים במקום. אך כאשר מדובר בנזילה שהיא במבנה של מפעל, הרי שהסיפור הוא הרבה יותר מורכב. הציוד במפעל הוא על פי רוב יקר יותר מכל מה שיש לנו בבית והנזקים שעלולים להיווצר לציוד היקר עשוי להוביל לנזקים חמורים לכל התעשייה והנעשה במפעל. על כן, אם אתם מגלים סימנים לקיומה של נזילה במפעל, אל תקלו ראש ופנו אל אנשי מקצוע מתחום האינסטלציה על מנת שתוכלו לעלות במהירות על הבעיה ואף לפתור אותה בהקדם.

מהן נורות האזהרה לבעיה של נזילה בצנרת המפעל?

איך למעשה תוכלו לזהות סימנים ראשונים לנזילה בצנרת? אז אם אתם מגלי סימנים של עובש, חומרים בורחים לכם בעת הייצור, חשבון המים שלכם גבוה מאוד, מן הסתם ישנה בעיה כלשהו בצנרת וישנה נזילה ממקור עלום שגורם לכל הבעיות הללו. האיתור של הנזילה זה הדבר הראשון והחשוב ביותר. לאחר מכן תוכלו להתקדם הלאה ולתקן את הבעיה. האיתור הוא לא תמיד קל ולשם כך חשוב להיעזר באנשי מקצוע מומחים לתחום הספציפי הזה. האיתור נעשה היום האמצעים מתקדמים של מצלמות תרמיות משוכללות שמסוגלות לתת מידע על הנעשה במעמקי הצנרת. א.ר. מומחים. איתור נזילות מים במפעל לכל תקלה בצנרת של המפעל
ליצירת קשר
השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

עוד בנושא

איתור נזילות מים במפעל ובמבנים תעשייתיים

השלכות נזילות מים במפעלים עשויות לכלול עובש, פטריות ונזק למבנה, אך לא רק. השפעות הבעיה עשויות להביא גם לאבדן כושר ייצור, התחממות של ציוד טכנולוגי יקר ואף בעיות נוספות. כך שאין ספק, במידה ועולה חשד כי קיימת נזילה, הרי שעולה הצורך המידי בהשלמת איתור נזילות מים במפעל. משימה זו חייבת להתבצע על ידי אנשי מקצוע מנוסים בתחום, זאת על מנת להבטיח את השלמתה של המשימה על הצד הטוב ביותר. חברות מקצועיות ומיומנות יעשו שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדים אשר כוללים בין היתר גם את המכשירים הבאים:

  • מצלמה תרמית לאיתור נזילות.
  • מצלמת סיב אופטי.
  • גלאי בעזרת גז אשר ידידותי לסביבה.
  • קורלורטור לאיתור נזילות.
  • מכשיר אקוסטי לאיתור נזילות.
  • ועוד...

קיימות דרכים שונות לאתר את הנזילה המדוברת, והתאמה מדויקת של שיטת העבודה תיקבע על ידי המקצוענים שבתחום אשר מכירים את היתרונות לצד המגבלות של כל אחד מהכלים המתקדמים שצוינו מעלה.

איתור נזילות במפעל

נזילות מים הן נושא כאוב לכל אדם, כך שגם במידה ואלו מתרחשות במפעלים ובמבנים תעשייתיים אנו עשויים לגלות נזקי מים חמורים במידה ולא טופלו בזמן. איתור נזילות מים במפעל הינה חיונית לשם טיפול יעיל ומוקדם ככל הניתן בבעיה חמורה זו. לשם כן ניתן יהיה לפנות אל חברת  א.ר מומחים אשר תשמח לעמוד לשירותכם ולסייע באיתור הנזילה באופן מדויק, זאת בין אם מדובר על משרד, בית פרטי, גינה או כל מבנה תעשייתי.

בוחרים נכון – בוחרים א.ר מומחים

בחירה נכונה בחברה אשר תאתר את הנזילה, משמעותה היא במציאת מקור הבעיה בצורה המהירה ביותר כך שניתן יהיה לפתור אותה בצורה היעילה מכל. פנו אל חברת א.ר מומחים עוד היום והבטיחו את קבלת השירות המקצועי ביותר בנמצא. צוות העובדים המקצועי של חברתנו מקפיד על שימוש בכלים ובציוד הטכנולוגיה המתקדם ביותר, זאת לשם הענקת השירות האיכותי מכל בצורה המהירה ביותר ומבלי לגרום לנזקים.

איך לבצע איתור נזילות מים במפעל או מרכז מסחרי?

אם חשוב לכם להיות מנהלים אקטיביים, שדואגים לשלמות מערכות המים במפעל שלכם, עליכם להבין איך נראה תהליך איתור נזילות מים במפעל בו אתם עובדים. על פי רוב, תהליך איתור נזילות מים במפעל מתחיל מאירוע נזילה פיזי, או מחשדות שעולים בעקבות כתמים על קירות חלל הפנים של המפעל. זוהי העת להזמין את השירותים של אנשי אינסטלציה מיומנים, על מנת לבצע את הליך איתור נזילות מים במפעל, ויפה שעה אחת קודם. אנשי המקצוע מגיעים אל המפעל שלכם עם כל הציוד הדרוש להליך החיפושים, ובין היתר עם מצלמה תרמית איכותית – שאיתה אפשר לסרוק את קירות המפעל ואת החלקים הנסתרים של המפעל.

הסקירה יכולה להציג את המידע בצורה וויזואלית בצורה הכי ברורה שיש, עם דגש על המיקום המדויק של מקורות הנזילה. התוצרים של המצלמה התרמית מאפשרים לכם להקטין עד מאוד את כמות הקידוחים או השינויים הפיזיים, אותם צריך לבצע על מנת לאפשר תיקון מהיר של תשתיות המים במפעל שלכם.

בעבודה עם חומרי איטום מן השורה הראשונה, האינסטלטור שמנהל את העבודות במפעל שלכם יוצר מערכת מים עמידה, יציבה וחזקה לכמה שיותר זמן ועם מינימום תקלות שיכולות לצוץ בעתיד לבוא.

איתור נזילות במפעלים

השנים שאותן אתם משקיעים בהקמת בית העסק שלכם, על שלל המחלקות המקצועיות שבו, הן השנים החשובות והמרכזיות בעשייה שלכם. ההשקעה הראשונית בהקמת מפעל היא לא ערובה לניהול התקין של כלל מערכות התשתיות, גם בטווח הארוך. על מנת לאפשר שגרת תחזוקה קבועה, ולהבטיח שאתם תצליחו להפוך את המפעל שלכם למקום בטוח ובטיחותי בעתיד, עליכם כל העת לנטר את פעילות המערכות השונות – ובכללן מערכות המים החיוניות לשגרת החיים. בדיוק מסיבה זו, הצוות המקצועי של חברת א.ר מומחים מציע ללקוחות עסקיים שירותי איתור נזילות מים במפעל, על בסיס שנות ניסיון רבות בתחום האינסטלציה ויכולות מקצועיות ללא כל תחרות.

שומרים על איכות העבודה ועל סביבת העבודה

היכולות המקצועיות של אינסטלטורים הן הכלי המנצח בתהליך העבודה שלכם. כל אדם יכול לבצע תיקון אינסטלציה, אבל לא כל אדם יכול לבצע תיקון שיחזיק מעמד למשך חודשים ארוכים – ויתמוך בצרכים של המפעל שלכם. ועל כן אתם רוצים לעשות את הכל על מנת לקבל את השירותים המקצועיים של צוות חברת א.ר מומחים, חברת אינסטלציה מקצועית.

שקופית קודמת
שקופית הבאה

השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

דילוג לתוכן