איתור נזילות מים בעזרת גז

א.ר מומחים – איתור נזילות מים רטיבוית וכשלים, אינסטלציה ושיפוץ כללי.

המעבדה מגיעה אליך עם מיטב הניסיון, ידע והציוד האלקטרוני:

איתור נזילות בעזרת גז

שימוש בגז לאיתור נזילות מים בבתים ובשטחים פתוחים

שימוש בגז לאיתור נזילות מים בבתים היא הדרך הטובה ביותר שבה ניתן להיעזר בכדי לאתר נזילות מים בצורה המהירה, יעילה וחסכנית ביותר. אם בעבר היה צורך להרים ריצוף ולשבור קירות  בכדי למצוא את הנזילה, כיום קיימת הטכנולוגיה לעשות זאת בצורה הטובה ביותר ומדיוקת.

מכשיר לבדיקת בגז הוא למעשה מכשיר המאובזר בחיישן שיודע להריח את הגז. בעזרת מחשב המחובר למערכת ניתן למדוד את כמויות הגז היוצאות מהצנרת ואת המיקום. למכשיר ישנה היכולות לפענח דליפות מהקטנטת ביותר הבוקעים מהצנרת, לנתח ולעבד אותם בצורה כזאת שתאתר את המיקום המדויק של הדליפה. כך, כל מה שאנשי המקצוע יצטרכו לעשות הוא לחפור באותו האזור ולתקן אותו. עבודה זו יש לבצע במהירות, מיד לאחר שנוצר אצלכם החשש לדליפה. שימוש בגז לאיתור נזילות מים בשטחים פתוחים יכול לאתר נזילות בקשת רחבה של סוגי חומרים כמו מתכת, בטון ופלסטיק.

הגז המוחדר למערכת הצנרת הינו גז לא רעיל ולא נפיץ החוסך לכם בעלויות גבוהות מאוד כאשר יש לכם ספק לדליפה אך היא לא נמצאת למראית עין אלא מתחת לאדמה או בתוך הבית.

הגז עצמו הינו תערובת של חנקן 95% ומימן 5%.

איתור נזילות מים בעזרת גז – מה חשוב לדעת?

פעמים רבות אנשים נוטים לחשוש כי כאשר הצנרת נמצאת מתחת לאדמה ויש דליפה "קלה" אין זה עניין רציני – אם היא לא בבית שלכם היא רק תרטיב את האדמה במקצת וזהו, לא? זוהי טעות חמורה, מפני שצנרת דולפת יכולה לפתח סדקים באזור הדליפה וביום אחד להתפוצץ ולגרום לנזק גבוה מאוד של כספים, עוגמת נפש ואי נוחות קשה לאלו שהשתמשו בה.

שימוש באיתור נזילות בעזרת גז בשטחים פתוחים היא הצורה הטובה ביותר לוודא כי אתם מטפלים בדליפה שלכם בצורה הטובה ביותר שניתן. עליכם להזמין שירות של מומחים שלהם יש את הידע, הניסיון והציוד המתאים בכדי לטפל בבעייתכם במהירות ויעילות.

אצל א.ר מומחים עושים שימוש בכל האמצעים המתקדמים שהוזכרו לעיל, ואף יותר מכך. לאור זאת, תוכלו להיות בטוחים שאצל א.ר מומחים תזכו לשירות מן המעלה הראשונה, מכל האספקטים האפשריים.

העולם הטכנולוגי והמפותח בו אנו חיים מאפשר כיום ביצוע של איתור נזילות מים בעזרת גז. לא מדובר בהמצאה, אלא בפיתוח טכנולוגי מרשים במיוחד בו עושה שימוש חברת א.ר מומחים. חברתנו מחזיקה בעובדים מיומנים ובעלי ניסיון עשיר בתחום ולא פוסחת על שימוש בציוד המתקדם ביותר בעולם לשם איתור וגילוי של נזילות מים ובעיות איטום שונות מהן עלולים לסבול מבנים ישנים וחדשים גם יחד.

דברים שכדאי לדעת על איתור נזילות מים בעזרת גז

  • הגז בו נעשה שימוש איננו מזיק לסביבה או לאדם, המולקולות שלו פשוט קלות יותר מהמים ועל כן במידה וניתן יהיה לאתר אותן, הרי שניתן יהיה לאתר את המקור של נזילת המים.
  • המכשיר הבוחן את רמון הגז יכול לאתר גם דליפות קטנטנות שלו ולנתח את הנתונים כך שניתן יהיה לבצע איתור נזילות מים בעזרת גז בצורה יעילה ומדויקת במיוחד.
  • שיטה זו הוכיחה את יעילותה גם במצבים בהם המצלמה התרמית לא הצליחה לחדור קירות כפולים או במידה ומדובר לדוגמא בצנרת המים הקרים.
  • שיטת איתור זו מעניקה את האפשרות שבגילוי מקור הנזילה, זאת מבלי לשבור קירות ולגרום לנזקים באזור.
  • זו למעשה השיטה היעילה ביותר לאיתור נזילות בשטחים פתוחים, זאת ללא מאמצים.
  • חשוב לציין כי הפעלה של מערכת זו, בדיוק כמו עיבוד של הנתונים אשר תפיק, חייבים להתבצע על ידי אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים אשר מכירים את תחום עבודתם על בוריו. הרי רק כך ניתן יהיה להבטיח את האיתור המדויק של מקור הנזילה.
ליצירת קשר
השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

עוד בנושא

איתור נזילות מים בעזרת גז – איך זה נעשה בפועל?

השימוש בגז לצורך איתור נזילות בתוך מבנה מהוה היום אלטרנטיבה לאיתור הפיזי של הנזילה שנעשתה עד כה על ידי הרמת רצפות או שבירת קירות. באמצעות הגז אפשר לאתר ביעילות ובקלות את מוקד הבעיה כאשר מדובר במכשיר שמוצמד אליו חיישן מיוחד. החיישן הזה יודע להריח את הגז ובעזרת מחשב שמחובר למערכת נמדדות כמויות הגז שיוצאות מהצנרת וכך מאותר המיקום.

המכשיר הוא רגיש ביותר ועל כן הוא מסוגל לאתר צנרת בעייתית ואף לפענח דליפות מזעריות ממש שבוקעות מתוך הצנרת.

המכשיר מעבד את המידע באופן כזה שהוא מצליח לאתר בצורה מאוד מדויקת את המקום המדויק של הדליפה. כך כאשר אנשי המקצוע באים לטפל בבעיה הם כלל לא צריכים לחפור עמוק מידי ולחפש את המקום. הם כבר מקבלים את כל המידע הדרוש וכך גם מטפלים בבעיה בצורה מדויקת וממוקדת בלי שיהיה להם צורך בחפירות מיוחדות.

השימוש בגז לצורך איתור נזילות מים בשטחים פתוחים מוביל לאיתור מדויק של נזילות שעשויות להתרחש בקשת רחבה של חומרים מסוגם שונים אשר בתוכם עשויה להיות הנזילה. זה יוכל להיות במתכת וזה גם יוכל להיות בפלסטיק וכן גם בבטון.

איתור נזילות מים בעזרת מכשור גז ייחודי

יש היום הרבה שיטות מתקדמות לאיתור נזילות ובעיות שונות בצנרת.

אם בעבר לא היה מנוס בעת תקלות בצנרת, מהרמת רצפות או קידוח בקירות, הרי שהיום זה כבר לא ממש רלוונטי,. זאת הודות לציוד המתקדם שיש לנו היום בתחום הזה של איתור נזילות. כך שאפשר לבצע איתור מהיר ואפילו מידי של מקור הבעיה בפועל.א.ר. מומחים, עם כל מה שצריך לצורך איתור נזילות כולל האפשרות של איתור נזילות מים בעזרת גז.

הבדיקה בעזרת הגז

אז איך זה עובד? ראשית מחדירים אל תוך מערכת הצנרת גז. הגז הוא לא רעיל והוא לא נפיץ והוא גם חוסך בעלויות במקרים אשר בהם החשד לדליפה של מים הוא רק מספק כי לא רואים דבר בעין, היות והנזילה הסמויה עלולה לעלות ביוקר רב בסיכומו של חודש כאשר רק לאחר שהמים זרמו מגיע חשבון החשמל הנפוח.

איתור נזילות מים בעזרת גז ע"י א.ר. מומחים.

תהליך איתור נזילות מים בעזרת גז – הבטיחות קודמת לכל

למן הרגע שבו עולם האינסטלציה החל להשתמש בכלי עבודה מתקדמים על מנת לבצע איתור נזילות, תהליכי העבודה התקצרו משמעותית ואיכות העבודה של אנשי המקצוע עלתה לאין שיעור. ועל כן, הסטנדרט שבו מבצעים עבודות איתור נזילות מים בעזרת גז התעצם בשנים האחרונות, והופך לחלק בלתי נפרד מחייו של כל בעל נכס בישראל. הרבה יותר קל לבצע עבודות איתור נזילות מים בעזרת גז, מאשר על ידי שורה ארוכה של קידוחים וניסיונות איתור ידניים של מקור הנזילה. זוהי דרך הרבה יותר נקייה, שדורשת השקעה מינימלית במשאבים או בחומרי גלם, ועם יכולת לשמור על סביבת העבודה נקייה ושלמה גם לאחר העבודות. יחד עם זאת, תהליך העבודה עם גז עשוי להיות תהליך עבודה מסוכן במיוחד. זאת, אם לא מבצעים את כל הפעולות הבטיחותיות הנדרשות. בדיוק מסיבה זו, הדרישה הבסיסית של לקוחות אשר צריכים לבצע תהליך איתור נזילות מים בעזרת גז, היא היכולת של צוותי העבודה להבטיח סביבת עבודה בטיחותית – על בסיס כלי עבודה מקצועיים וניסיון בתחום העיסוק במשך שנים ארוכות.

איתור נזילות מים ע"י מכשור מבוסס גז

באופן עקרוני, עליכם לעשות את הכל על מנת להבטיח בטיחות. אבל, קשה מאוד להבין מהן דרישות הבטיחות, אם אתם לא אנשי מקצוע שמבינים מהם הסיכונים בעיסוק בגז.

הצוות המקצועי של חברת א.ר מומחים יסייע לכם להבין מהם הצרכים לעבודה בטוחה.

על בסיס ההבנה הזו, תוכלו ליצור את תהליך העבודה הנכון ביותר לנכס בו אתם מחזיקים.

איתור נזילות מים בעזרת גז - שיטת העבודה הטובה ביותר

לשיטת איתור הנזילות בעזרתו של גז ישנם יתרונות רבים, זאת לאור העובדה כי זו ללא ספק אחת השיטות שהוכיחה את יעילותם באופן נחרץ גם בשעה שמדובר בצנרת אשר נמצא בעומק משמעותי מתחת לאדמה, נקודה אשר מקשה רבות על עבודתם וסיכוי הצלחתם של מכשירים אחרים. את התאמת השיטה הנחוצה תבצע בעבורכם חברת א.ר מומחים. צרו קשר עוד היום ונשמח לעמוד גם לשירותכם.

איתור נזילות בעזרת גז

מערכת המים בכללה, ובתוכה מערכת הניקוז והצנרת, היא מערכת שמסמלת יותר מהכול את החיים בסביבת חיים מודרנית ומתקדמת. היום, אי אפשר להקים מבנה ללא אישורים מאנשי מקצוע מומחים, המעידים על קיומה של מערכת מים בתנאים ובסטנדרטים של העולם המודרני. כך שאם חלילה יש לכם תקלה במערכת הצנרת, אין שום מקום או אפשרות לחכות וצריך לטפל בבעיה באופן מידי. כגודל החשיבות, כך גם גודל המורכבות בתהליך התיקונים של מערכת ביוב וצנרת, והיום, אחד מהכלים הכי חשובים בטיפול במערכות מים, הוא תהליך איתור נזילות מים בעזרת גז. פנייה אל אנשי המקצוע של חברת א.ר מומחים, תאפשר לכם לבצע עבודות איתור נזילות מים באמצעות גז, בצורה קלה ונוחה יחסית – על בסיס ידע מקצועי רב שנים בתחום זה.

שקופית קודמת
שקופית הבאה

השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

דילוג לתוכן