איתור צנרת מים נוזלת

לשם השלמת איתור נזילה בצנרת מים בצורה היעילה ביותר, מומלץ יהיה לא להתמודד עם משימה זו בכוחות עצמכם אלא לפנות אל חברה מנוסה ומקצועית בתחום אשר תוכל לסייע גם בשימוש בכלים ובציוד המתקדם ביותר בתחום בעת. חברה שכזו תהיה א.ר מומחים, אשר תחום עיסוקה העיקרי כולל איתור נזילות מים רטיבוית וכשלים, אינסטלציה ושיפוץ כללי. חברתנו תשמח לעמוד לרשותכם בכל ולספק את השירות המקצועי והאיכותי ביותר.

איתור צנרת מים נוזלת בעזרת טכנולוגיה מובילה

כיום, איתור צנרת מים נוזלת אינה מחייבת בשבירה והרס של קירות או ריצוף. כעת ניתן יהיה להיעזר באמצעים טכנולוגיים שונים ומתקדמים אשר ישלימו את המשימה על הצד הטוב ביותר. בין המכשירים המתקדמים אשר נמצאים בשימוש כיום על ידי החברות המובילות, ניתן יהיה למצוא גם את הבאים:

  • מצלמה תרמית – זו ככל הנראה מהווה את הכלי המוביל לאיתור נזילות מים בצנרת, כך שבעזרת סקירת הטמפרטורה של הקיר, ניתן יהיה לאבחן בצורה מדויקת למדי את המיקום החשוד כמקור הנזילה.
  • גלאי בעזרת גז – מכשיר אשר מאבחן את מצב הצנרת בעזרת גז. הגז ידידותי לאדם ואינו מזיק לסביבה. יעיל במיוחד לאיתור נזילות גם בצנרת אשר נמצאת עמוק מתחת לאדמה.
  • מצלמת סיב אופטי – מצלמה זו בעלת סיב גמיש בקוטרים שונים אותו ניתן יהיה להחדיר לצנרת ולקווי הביוב וכך לאתר בצורה מדויקת את האזור בו נוצרה הנזילה.

אין סיבה להסס – פנו אל א.ר מומחים

במידה וקיים חשד לנוכחותה של נזילה בצנרת שלכם, בין אם מדובר על צנרת בבית הפרטי, במשרד, בגינה או אפילו במבנה תעשייתי כלשהו, הרי שישנה חשיבות רבה לטיפול בבעיה באופן מיידי. נזקי המים אשר עלולים להיווצר בעקבות הנזילה עשויים ליצור נזקים שיחמירו במהירות במידה ולא יטופלו, זאת הן בבחינת הפן האסתטי של המקום, הבריאות של כל הנוכחים באזור ואף יצירות הקיר בו קיימת הנזילה. צרו קשר עם חברת א.ר מומחים והבטיחו את איתור נזילת המים בצינור מים ראשי בצורה המהירה והמדויקת ביותר.

ליצירת קשר
השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

עוד בנושא

איתור רטיבות בריצפה

איתור רטיבות בריצפה מתבצע עקב סיבות שונות: החל ממים כלואים, איטום פגום של הרצפות ועוד – יש לבדוק היטב את הסיבה לרטיבות באמצעות הציוד המתקדם

קרא עוד »

השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

דילוג לתוכן