איתור נזילת מים בצינור מים ראשי

א.ר מומחים – איתור נזילות מים רטיבוית וכשלים, אינסטלציה ושיפוץ כללי.

המעבדה מגיעה אליך עם מיטב הניסיון, ידע והציוד האלקטרוני:

על מנת לאתר נזילות מים יש צורך במכשור מתאים ובניסון רב, ישנם נזילות נסתרות הקשות לאיתור ופה נכנס בעל המקצוע.

איתור נזילות מים מתחלק למספר סוגים:

  • נזילות בצנרת מים חמים/קרים בתוך דירה.
  • נזילות בצנרת מים משעון ראשי עד לדירה.
  • נזילות בצנרת מים בשטחים פתוחים / מפעלים.
  • נזילות בצנרת מים ברשות העירונית.
  • נזילות במערכת ביוב ומרזבים.
  • רטיבות בתיקרה ובקירות.

כדי לאתר את מקור הבעיה, יש צורך לבצע בדיקות מקיפות בציוד המתאים לכל בדיקה.

א.ר מומחים מאתרים את התקלה ובאפשרותינו במידת הצורך לתקנה.

כמו שרשום לעיל, יש צורך להתאים את הציוד המתאים ביותר לאיתור הבעיה.

להלן רשימה חלקית המתאימה לחלק מהבעיות הנ"ל:

  • איתור נזילה בצנרת מים חמים / קרים יש צורך לוודא כי אכן קיימת נזילת מים וזאת מוודאים על ידי שעון לחץ ובדיקת שעון המים. לאחר מכן, ניתן לבדוק האם מדובר במים חמים או מים קרים, במידה והנזילה במים חמים ניתן לבדוק במצלמה תרמית (תלוי בסוג הצינור ובעומק) במידה והנזילה במים קרים יש אפשרות להוביל מים חמים במים הקרים ואז ניתן לבדוק גם במצלמה תרמית ולעתים לא ניתן לעשות זאת ואז יש צורך להתשמש בציוד אחר כגון איתור בגז.
  • איתור בצנרת מים משעון ראשי עד לדירה במקרה כזה, לרוב מדובר על מרחק גדול ולכן יש צורך להשתמש בקורלטור או במכשירי שמע כדי לקבל תשובה היכן הנזילה.
  • נזילה בשטחים פתוחים / מפעלים / בתים שימוש בקורלטור או בגז.
  • נזילה במערכת הביוב / מרזבים שימוש במצלמת סיב אופטי.
  • רטיבות בתיקרה ובקירות מד לחות, מצלמה תרמית , מצלמה סיב אופטי ועוד.

לכל בעיה יש פיתרון ואנו בחברת א.ר מומחים עומדים על כך שניתן להשיגו במחיר תחרותי ולשביעות הלקוח.

איתור נזילת מים בצינור מים ראשי – אילו בעיות קיימות?

אחת הבעיות בצנרת המים היא שלעיתים ישנה נזילה בנקודה כלשהי בצנרת המים הראשית כאשר אנחנו לא מודעים אליה. יש מקרים שהיא כלל לא נראית לעין ומדובר באתגר מורכב מידי של איתור נזילת מים בצינור מים ראשי, ויש מקרים אשר בהם אנחנו רואים את שלוליות המים אך לא בדיוק מקשרים אותה לצנרת שלנו. במיוחד אם מדובר בימות החורף הגשומים, אז יש כל כך הרבה שלוליות מים בכל מקום עד שאנחנו באמת לא יכולים לדעת שהשלולית שנקווית לה באזור הצנרת המשותפת של כל הדיירים קשורה אכישהו אלינו.

איתור נזילת מים בצינור מים ראשי בעזרת מומחים

אז מתי אנחנו עולים על הבעיה?

כאשר מגיע חשבון המים המנופח ואנחנו נדרשים שלם סכומי כסף גבוהים פי כמה וכמה מכפי ששילמנו עד כה, או אז נדלקת נורה אדומה. האמת היא שחברת הגיחון שאחראית על המים בישראל מתריעה בדרך כל, כאשר היא מגלה צריכה גבוהה מידי של מים, היא כותבת לכל דיירי הבניין מכתב מיוחד בו היא מבקשת לבדוק האם ישנה בעיה בצנרת שהובילה לצריכה הגבוהה בעשרות אחוזים.

הקושי היקרי הוא כאשר אנחנו לא באמת מצליחים לגלות את מקור הבעיה. או אז אנחנו חייבים את עזרתם של המומחים בתחום האינסטלציה שיש להם הן אצת הידע והן את הכלים המקצועיים לאיתור הנקודות הבעייתיות בצנרת.

איך מבצעים איתור נזילת מים בצינור מים ראשי?

אז איך למעשה מתבצע האיתור של הנזילה? כאן חשוב להכיר את הכלים המקצועיים של האינסטלטורים של היום. יש אפשרות לבדוק את הצנרת בעזרת מצלמה תרמית. המצלמה חודרת אל תוך הצנרת והיא פשוט מצלמת אותה מבפנים. באופן כזה מתקבלת תמונה ברורה לגבי מצבה והנקודה הבעייתית נראית לעין באופן מידי. ברור שלאחר שכבר ידועה הבעיה הדרך אל הפתרון כבר תהיה הרבה יותר פשוטה ומהירה.
א.ר. מומחים מעמידה לרשותכם צוות מקצועי ומיומן, בדיוק לצורך הזה של איתור נזילת מים בצינור מים ראשי. כך תוכלו להיות רגועים לגמרי כאשר תדעו שהאיתור יתבצע בכלים הנכונים והמים ישובו לזרום בנתיבים הרצויים.

ליצירת קשר
השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

עוד בנושא

איתור נזילות מים במפעל

איתור נזילות מים במפעל בשלב מוקדם ככל הניתן יאפשר לעובדים לחזור לשגרה במהרה. בין אם מדובר בצינורות תת-קרקעיים או שמא מדובר בצינורות המתחברים לתקרות או

קרא עוד »
עובש ורטיבות

עובש ורטיבות הם בעיות נפוצות המתעוררות בסביבות עם רמות לחות מוגזמות. עובש, סוג של פטרייה, משגשג בתנאי לחות, ניזון מחומרים אורגניים כגון עץ, בד או

קרא עוד »

השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

דילוג לתוכן