גילוי נזילות מים – להקדים את המכה

כמו כל שירות שאנו מזמינים, גם גילוי נזילות מים עולה כסף. גילוי נזילות מים מחיר עלול להיות לא זול. אבל מכיוון שמדובר לעיתים במקרה חירום שלא ניתן להמשיך בשגרה מבלי לטפל בו, אז אין לנו ברירה ואנו צריכים להזמין איש מקצוע שיפתור את הבעיה. א.ר מומחים הינה חברה ותיקה ומקצועית שמתמחת בפתרון כל תקלות האינסטלציה. החברה מחזיקה בטכנולוגיה החדשנית ביותר בתחום ומבצעת את העבודה על הצד הטוב ביותר לשביעות רצון הלקוח.

גילוי נזילות מים מחיר התיקון

גילוי נזילות מים מחיר הוא בדרך כלל דומה בין חברה לחברה. הכול תלוי בסוג התקלה ובמהימנות של הטכנאי שיגיע לטפל בתקלה. ישנם כמובן חאפרים שלא יעשו עבודה טובה ויגבו כפול כסף. מומלץ לפנות רק לחברות מוכרות ובעלות שם. חיפוש קצר ברשת יביא לכם תוצאות מצוינות. כדאי תמיד לחפש המלצות טובות ומהזמן האחרון. להלן מחירון לעבודות אינסטלציה שונות:

  • איתור נזילות מים לבית פרטי יכול לעלות בין 700-1000 ₪. זה כמובן תלוי במורכבות העבודה ובטכנולוגיה שתידרש לעניין.
  • בדיקת איטום גגות ו/או תקרות תעלה בין 2-4 ₪ למטר. מומלץ לפנות לאינסטלטור שמציע שירות זה. לא כל בעל מקצוע מציע אותו.
  • איתור רטיבות מתבצעת על ידי מכשיר מיוחד והשירות יעלה בין 700-1000 ₪
  • אם ישנה תקלה במערכת הביוב, אז יש לבצע בדיקה מדוקדקת שלה. בדיקה כזו עשויה לעלות בין 200-400 ₪.
  • בכל מקרה, כדאי לבצע השוואות מחירים בין כמה חברות ולנסות להתמקד בבעלי מקצוע אשר מציעים את השירות שאתם זקוקים לו ולא שירותים אחרים.

ואם הטכנולוגיה לא עוזרת

איתור נזילות בחיפה הינו מקצוע שדורש ניסיון רב. אם מדובר בבעל מקצוע מיומן אז בדרך כלל הוא יגלה את הנזילה או התקלה וידע לתקן אותה על הצד הטוב ביותר לשביעות רצונו של הלקוח. במקרים נדירים, לא ניתן לאתר את התקלה באמצעות הטכנולוגיה ואז ישנו צורך להגיע אל הצנרת פיזית ולעקוב אחריה עד לנזילה או הפיצוץ. במקרים כאלו, שבירת קיר צריכה להיעשות בזהירות ועל ידי בעל מקצוע מקצועי ואמין. בכל מקרה, לא מומלץ להתעלם מהבעיה וכדאי לטפל בה כמה שיותר מהר.

ליצירת קשר
השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

עוד בנושא

השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

דילוג לתוכן