גילוי נזילות בצנרת

לא פעם קורה וישנה בעיה בצנרת שלנו בבית ואנחנו לא מודעים אליה. זאת משום שהנזילה למעשה לא באה לידי ביטוי בתוך הבית פנימה אלא דווקא אצל השכנים. כלומר, הצנרת הסדוקה או המפוצצת גורמת לנזילה של מים דרך הרצפה אל תקרת הדיירים המתגוררים מתחתינו.

אם הם לא יתלוננו על הנזילה, יש מצב שכלל לא נדע עליה אלא אם כן מדובר בנזילה של כמויות גדולות של מים שיבואו לידי ביטוי בחשבון החשמל החודשי שלנו. אם הא יהיה גבוה באחוזים ניכרים, הרי ברור שאנחנו ננסה לחפש מה כאן קרה. גם חברת המים מתריעה בדרך כלל כאשר ישנה צריכה גבוהה מהרגיל.

אז אם גם אתם חושדים שישנה נזילה כלשהו ממקור עלום, אל תאבדו זמן יקר ומים יקרים. א.ר. מומחים יפתרו עבורכם את הבעיה בעזרת ציוד מתקדם של גילוי נזילות מים.

גילוי נזילות מים זה עניין למקצוענים

הדרך לגלות את מקורות הנזילה של המים היא לא תמיד כל כך פשוטה. יש מקרים אשר בהם אנחנו יכולים לראות מיד מה הבעיה כי היא מאוד ברורה וחד משמעית. אך יש מקרים רבים מאוד אשר בהם הנזילה לא ממש מצביעה על המקור המדויק שלה. האיתור במקרים מהסוג הזה הוא מאוד מסובך. אז נכון שאפשר פשוט לחפש על ידי הרמת מרצפות בבית או פתיחת קירות וכך לאתר איכשהו את מקור הנזילה. האמת היא שבעבר זו הייתה השיטה היחידה והבלעדית ומחוסר ברירה זה מה שעשו.

אך שיטה שכזו ברור שהיא מותירה אחריה הרבה מאוד נזק. יש צורך בשיקום ובשיפוץ של הבית, שלא לדבר על כך שגם לאחר כל זה מתברר כי למעשה הבעיה היא הרבה יותר פשוטה ולא היה באמת צורך בכל כך הרבה הרס בבית.

מצלמה תרמית נכנסת לתמונה

א.ר. מומחים עושה שימוש לצורך גילוי נזילות מים, במצלמה תרמית כאשר באופן כזה אפשר לאתר באופן מהיר את נקודת הנזילה ומובן שהודות לכך הפתרון הוא גם הרבה יותר מהיר.

כי הקושי הכי גדול הוא בעצם בגילוי של המקור המדויק. אחרי שזה נמצא, הכול כבר פשוט ומהיר יותר.

ליצירת קשר
השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

עוד בנושא

השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

דילוג לתוכן