איטום גגות ובעיות עובש הנגרמות מחוסר איטום

איטום גגות ובעיות עובש הנגרמות מחוסר איטום בצורה טובה ומקצועית היא הדרך לוודא שבחודשי החורף – בגשם, ברד וסערות רוחות, הגג שלכם אטום ומוגן לגמרי מפני דליפה. החשיבות למניעת דליפות בגגות בעלות משמעות רבה מפני שהן מונעות בעיות עובש אשר יכולות להשפיע בצורה שלילית על איכות החיים של הדיירים.

דליפות בגגות אינם מהוות רק חוסר נעימות לדיירי הבית, הן גם מאפשרות להתקיימות של עובש באזור הדליפה במיוחד בגלל העובדה שישנו פתח ישיר, קטן ככל שיהיה, בין הבית לסביבה החיצונית שלו העשירה בפטריות שונות שהן למעשה העובש.

בכדי לחיות ולהתרבות, כל מה שהפטריות צריכות הוא סביבה לחה. במצב כזה, ככל שמשאירים את בעיית הדליפה לא פתורה, העובש יתפשט במהירות בכל רחבי החדר וימצא מקומות נוספים בהם הוא יכול לשרוד, זאת מפני שחלק מהאורגניזמים האלה יכולים להינשא באוויר ולהתקיים בחלק אחר של הבית. בצורה הזאת, ככל שתתעכבו עם הטיפול בבעיה, כך היא תלך ותחמיר וההשלכות שלה והטיפול בה יהיה קשה יותר.

כיום, ישנם חומרים מתקדמים ויעילים ביותר לאיטום גגות בצורה הנוחה שתספק לכם שקט נפשי ותבטיח כי הגג שלכם לא ידלוף בחורף הבא ויאפשר כיום של עובש.

לנוכחות של עובש בבית שלכם, יכולה להיות השפעה שלילית על בריאותכם ומכאן הסכנה שבו. בייחוד לאנשים עם קשיים בנשימה, אסתמה ואלרגיות. עובש יכול לגרום לפריחות, גירודים בעין, השתעלות ועוד. אם כמה מדיירים הבית חווים סימפטומים אלה, ניתן לקבוע כי קיימת נוכחות של עובש בביתכם.

במיוחד בחודשי החורף הסכנה לכך שתהיה לכם דליפה בגג עולה, לכן תמיד מומלץ להזמין איש מקצוע שיוודא כי גג הבית שלכם אטום לחלוטין ואינו מאפשר חדירה של מים. איטום גגות ובעיות עובש הנגרמות מחוסר איטום יכולות לגרום לכם לשלל צרות- אל תחכו ותזמינו איש מקצוע אשר מומחה בבדיקת נזילות מים.

ליצירת קשר
השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

עוד בנושא

השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

דילוג לתוכן