פתאום הקיר מתחיל להתקלף

מכירים את התופעה בה יש נזילה ממקור עלום? התקרה רטובה, הקיר נרטב, אתם חוששים על הרהיטים במקום אך לא ממש מוצאים את מקורה שלך הבעיה? בדיוק כאן נכנס המקום של אנשי המקצוע בתחום הנזילות.
איתור נזילה בצנרת באמצעות כלים מתקדמים כאשר הודות לכך אפשר יהיה מהר מאוד למצוא את הנקודה הבעייתית ואף לתקן אותה ולפתור אותה מהשורש. א.ר. מומחים – מאתרים את הבעיה ואף פותרים אותה מהשורש.

כך עושים את זה היום

בעבר, כאשר הייתה נזילה בגלל צנרת בעייתית לא היו הרבה דרכים לאתר את מקורה של הבעיה. מלבד ניחושים היכן זה יכול להיות, לא היו לנו הרבה דרכים להצביע על הנקודה המדויקת. היום יש לנו ציוד מתקדם מאוד, כלים מיוחדים וגם ידע מקצועי ומקיף כך שתוך זמן קצר אנחנו יכולים לדעת בדיוק היכן נעוצה הבעיה. מכאן, הדרך לפתרון יהיה הרבה יותר קל ומהיר.

בעבר, על מנת למצוא את התקלה, היה צורך בקידוחים בקיר כדי לחפש את הצנרת התקולה. היה צורך להרים מרצפות ולמעשה הבית כולו היה הופך לתוהו ובוהו, הרבה לפני שהתחילו לבצע את התיקון. לעיתים הייתה זו תקלה כל כך פשוטה וקלה לתיקון, אך המהומה שנוצרה הייתה רק בגלל האיתור שהיה כל כך בעייתי.

מצלמה תרמית נכנסת לתמונה

למעשה מה שיש לנו היום זו המצלמה התרמית. המצלמה התרמית מסוגלת להיכנס עמוק אל תוך מעמקי הצנרת במקום שעין אנושית לא יכולה לראות דבר באופן טבעי. המצלמה התרמית מצלמת את הצנרת מבפנים וכך למעשה מתקבלת התמונה המדויקת על כך מה שקורה בפנים. כאשר כבר יודעים בדוק היכן היא התקלה, הרי שהתיקון יהיה הרבה יותר פשוט וקל. כי כמו שאנחנו יודעים, ידיעת הבעיה היא חצי פתרון. כיום יש גם כלים מקצועיים ומיוחדים לצורך ביצוע התיקונים בצנרת כאשר מדובר בתיקון שיכול גם כן להיעשות באמצעו כלים מיוחדים אשר חוסכים את הקידוח ואת ההרס של הבית או את הרמת המרצפות לצורך כך. א.ר. מומחים, הם הכתובת לאיתור נזילות באופן. קל, מהיר ומקצועי!

ליצירת קשר
השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

עוד בנושא

השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

דילוג לתוכן