שימוש בקורלטור לאיתור נזילות מים בשטחים פתוחים

שימוש בקורלטור לאיתור נזילות מים בשטחים פתוחים היא הדרך הטובה ביותר שבה ניתן להיעזר בכדי לאתר נזילות מים בצורה המהירה, יעילה וחסכנית ביותר שאפשר. אם בעבר היה צורך לחפור באדמה בכדי למצוא את הנזילה, כיום קיימת הטכנולוגיה לעשות זאת בצורה הטובה ביותר.

הקורלטור הוא למעשה מכשיר המאובזר בשתי אלקטרודות המתחברות לשני קצוות הצנרת שאתם מעוניינים לבדוק. בעזרת מחשב המחובר למערכת ניתן למדוד את כמויות המים שדולפות  מהצנרת. למכשיר ישנה היכולות לפענח רעשים שונים הבוקעים מהצנרת, לנתח ולעבד אותם בצורה כזאת שתאתר את המיקום המדויק של הדליפה. כך, כל מה שאנשי המקצוע יצטרכו לעשות הוא לחפור באותו האזור ולסתום אותו. עבודה זו יש לבצע במהירות, מיד לאחר שנוצר אצלכם החשש לדליפה. שימוש בקורלטור לאיתור נזילות מים בשטחים פתוחים יכול לאתר נזילות בקשת רחבה של סוגי חומרים כמו מתכת, בטון ופלסטיק.

הקורלטור הוא מכשיר מדויק שיכול לחסוך לכם בעלויות גבוהות מאוד כאשר יש לכם ספק לדליפה אך היא לא נמצאת למראית עין אלא מתחת לאדמה.

פעמים רבות אנשים נוטים לחשוש כי כאשר הצנרת נמצאת מתחת לאדמה ויש דליפה "קלה" אין זה עניין רציני- אם היא לא בבית שלכם היא רק תרטיב את האדמה במקצת וזהו, לא? זוהי טעות חמורה, מפני שצנרת דולפת יכולה לפתח סדקים באזור הדליפה וביום אחד להתפוצץ ולגרום לנזק גבוה מאוד של כספים, עוגמת נפש ואי נוחות קשה לאלו שהשתמשו בה.

שימוש בקורלטור לאיתור נזילות מים בשטחים פתוחים היא הצורה הטובה ביותר לוודא כי אתם מטפלים בדליפה שלכם בורה הטובה ביותר שניתן. עליכם להזמין שירות של מומחים שלהם יש את הידע, הניסיון והציוד המתאים בכדי לטפל בבעייתכם במהירות ויעילות. למידע נוסף על איתור נזילות מים מחיר צרו קשר בהקדם 054-4526283

ליצירת קשר
השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

עוד בנושא

השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

דילוג לתוכן