סיבות שונות לנזילת מים בצפון

איתור נזילות מים בצפון מתבצע על ידי טכניקות מתקדמות: בין אם באמצעות מצלמה תרמית או ציוד אחר – כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל חברת א.ר מומחים. אנו מעסיקים אנשי מקצוע עתירי ניסיון המשתמשים בציוד המתקדם ביותר. אם מופיעים כתמי רטיבות על הקירות או שמא עולים ריחות לא נעימים, אל תחכו – תרימו טלפון כבר היום!

כאשר החורף מתקרב, זהו סימן עבורנו לבדוק האם ביתנו עמיד בפני פגעי מזג האוויר. למה הכוונה? בין אם מדובר בחלונות, גג המבנה ועוד – על חלקים אלו להיות עמידים מפני כל תרחיש שהוא. כאשר מדובר בקירות או הרצפות של המבנה – עלינו לשים כאן את הדגש. כלומר, כדי לוודא שאין נזילות מים מכל פינה בנכס שלנו, עלינו להזדרז – לפני שגשמי ברכה ירדו עלינו.

ראשית, מומלץ להבין מה הן הסיבות להופעתה של הנזילה:

  • דוד חשמל – לעיתים קרובות, מתרחש פיצוץ בתוך צינור המים המגיע אל דוד החשמל, הצינור היוצא ממנו או בנקודות החיבור הממוקמות בין הצנרת לדוד החשמל. במקרים אחרים, ייתכן ומדובר בדוד חשמל ישן המוביל לבלאי – ובהתאם, לכשל באיטום.
  • לחץ מים לא תקין – מי מאתנו לא נהנה לסיים יום נוסף עם מקלחת חמימה? המציאות, עם זאת, היא דבר אחר שכן לחץ המים בצנרת הביתית לא תמיד פועל כראוי.
  • מכונת הכביסה – רכשתם מכונת כביסה חדשה? תתחדשו! השלב הבא הוא לחבר את צינור המים אל מכונת הכביסה כראוי. עם זאת, פעולת התקנה זו לא תמיד מתבצעת היטב ובשל כך, מובילה לנזילות. במקביל, ייתכן ונוצרה סתימה המובילה אף היא לכדי נזילה.

לטפל בכל בעיה עם המכשור המתאים

כך או כך, כדי לטפל בנזילת המים יש לפנות אל הגורם המוסמך לכך. רק כך, תוכלו לחזור לשגרה – ובמהרה. זקוקים לשירותיו של אינסטלטור מקצועי? חברת א.ר מומחים מעסיקה את אנשי המקצוע המנוסים והאיכותיים ביותר. בעזרת מכשור מתקדם, נאבחן את מקור הנזילה ונטפל בה – על הצד הטוב ביותר.

ליצירת קשר
השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

עוד בנושא

איתור נזילות מים בעזרת גז

א.ר מומחים – איתור נזילות מים רטיבוית וכשלים, אינסטלציה ושיפוץ כללי. המעבדה מגיעה אליך עם מיטב הניסיון, ידע והציוד האלקטרוני: איתור נזילות בעזרת גז שימוש בגז

קרא עוד »

השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

דילוג לתוכן