מחיר אטרקטיבי לאיתור נזילות מים

לא נעים לקום מוקדם בבוקר, להניח את הרגליים על הרצפה ולגלות כי השטיח הרך ספוג כולו במים. אך תסריט זה אינו רחוק מהמציאות, אם יש לכם נזילת מים בקיר. חברת א.ר מומחים מציעה שירותי איתור נזילות מים מחיר הוגן ומשתלם לכל מי שסובל מנזילות בביתו. בחברה משתמשים במכשירים משוכללים אשר מאפשרים לאתר נזילות בקלות ובמהירות ולטפל בהן בהקדם האפשרי.

איתור נזילות מים מחיר ההשקעה

תקלות בלתי צפויות עלולות לקרות בכל מקום, ובפרט גם בבית. איתור נזילות מים מחירמשתנה מחברה אחת לאחרת, ותלוי גם בגודל הנזילה. אך כדי להעריך את סכום הכסף שתשלמו עבור התיקון, יש צורך להעריך את גודל הנזילה. אלה כמה שיטות משוכללות שבאמצעותן מאתרים את הנזילות הסוררות:

  • מצלמה תרמית – מדובר במצלמה הרגישה לשינויי חום וקור. בסיום תהליך הצילום היא מספקת מפת צבעים עדכנית, כאשר הצבעים החמים (אדום, כתום או צהוב) מעידים על צינורות תקינים, בעוד הצבעים הקרים (כחול, סגול) מעידים על המיקום של הנזילה.
  • גז ידידותי לסביבה – מכשיר הכולל חיישן משוכלל יכול לאתר במהירות נזילות קטנות וגדולות בזכות היכולת שלו לזהות את עוצמת סילוני הגז הבוקעת מהצנרת.
  • סיב אופטי – לעתים משתמשים במצלמת סיב אופטי כדי לאתר את הנזילות בבית , במשרד ופעמים רבות גם במפעלים. המצלמה יכולה לאתר את המיקום המדויק של הנזילה, ופוטרת את האינסטלטורים מהריסת קיר שלם רק כדי לגלות כי הנזילה נמצאת בכלל בקיר אחר.
  • קורלטור – הקורלטור הוא למעשה מחשב המאפשר לאתר נזילות בעייתיות. הוא כולל שתי אלקטרודות שניתן לחבר אל הצנרת. המכשיר קולט את הנתונים השונים ומאתר נזילה בעת הצורך.

סכנה לבריאות

ביצוע איתור נזילת מים על ידי אינסטלטור מקצועי חשוב לא רק כדי לשפר את איכות החיים, אלא גם כדי לטפל במפגע סביבתי חמור. זאת משום שהנזילה אינה מהווה רק אי נוחות לסובבים, המתבטאת בריח רע והופעה של סימני עובש על הקירות, אלא עלולה לפגוע בבריאותם של אנשים רגישים במיוחד. העובש המצטבר על הקירות מורכב מחיידקים ופטריות אשר עלולים לגרום למחלות, בייחוד בקרב אנשים רגישים במיוחד.

ליצירת קשר
השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

עוד בנושא

השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

דילוג לתוכן