מה הסכנות של מים בקיר ואיך מאתרים אותם?

קיימים סימנים שונים לכך כי מתעורר לו הצורך בבקשת שירותי איתור נזילות מים בקיר. במידה ואתם מבחינים בנוכחותו של עובש על גבי הקירות או התקרה, הופעתו של ריח רע ומראה של קירות לחים ומתקלפים, הרי שייתכן ואתם סובלים מנזילה בקיר. חברת א.ר מומחים, תשמח לעמוד לרשותכם ולסייע באיתור נזילות מים, טיפול בבעיות באינסטלציה ושיפוץ כללי. חברתנו מחזיקה בציוד המתקדם ביותר בעולם לאיתור וגילוי נזילות מים ובעיות איטום ונשמח לבוא גם לשירותכם.

למה חשוב לאתר נזילות מים?

איתור נזילות מים בקיר וגילוי המיקום המדויק בו התרחשה הנזילה הינו חיוני לשם תיקון הבעיה. אך במידה ואתם עדיין לא משוכנעים בעצם העובדה כי עליהם יהיה לפעול במהירות ולפנות אל אנשי המקצוע הרלוונטיים, המשיכו לקרוא וגלו מדוע פעולת האיתור וגילוי הנזילות בקירות הינה כה חיונית.

  • מפגע אסתטי – נוכחות מים בקירות עשויה לגרום לשכבת הצבע להתפורר בחתיכות או לטפטים להתקלף. תופעה זו מכערת את החדר ופוגעת באסתטיות של הקיר.
  • מפגע בריאותי – נוכחות המים בקיר עלולה להביא להתפתחותו של עובש. זה מסוכן לבריאותם של אנשים רבים, לרבות קשישים וילדים, אנשים עם בעיות נשימה ונשים בהריון. אפילו אנשים בריאים לרוב עלולים לשאוף נבגים אשר ידרדרו את בריאותם.
  • מפגע מבני – בשעה שהקירות שלנו סוגים במים, הדבר עלול להביא להיחלשות המבנית של הקיר, תופעה אשר עשויה לגרום להתפוררותו ולהתמוטטות שלו. בכדי למנוע מצב מסכן חיים זה, חשוב יהיה לפנות למקצוענים על מנת לאתר את הבעיה בהקדם האפשרי ולטפל בה.

המכשור החדשני ביותר לרשותכם

חברת א.ר מומחים הינה בעלת ניסיון עשיר בתחום גילוי הנזילות והאינסטלציה ותשמח לעמוד לרשותכם בכל. אנו מקפידים על ביצוע העבודה תוך כדי שימוש במכשור החדיש והמתקדם ביותר, זאת על מנת להבטיח עבודה מקצועית ויסודית שתאתר כל נזילה (גם אם מדובר באיתור נזילת מים בצינור מים ראשי) ולאחר מכן תטפל בה בהתאם. צרו קשר כבר היום ונשמח לעמוד לשירותכם בכל.

ליצירת קשר
השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

עוד בנושא

איתור נזילות ללא הרס

יש דברים עליהם אנחנו לא מבזבזים את המחשבה שלנו בחיי היום, יום. הדבר נכון בעיקר כאשר אנחנו מגיעים לדיונים בנוגע למצב מערך הצינורות אצלנו בבית.

קרא עוד »

השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

דילוג לתוכן