בדיקת נזילות מים במבנים תעשייתיים ובגינות

בדיקת נזילות מים בגינה, במפעלים ועוד תתבצע על ידי אנשי מקצוע אשר עברו את ההכשרה המתאימה. למה הכוונה? החל מאיתור הנזילה על ידי ציוד מתקדם, קריאת הנתונים והסקת המסקנות המתבקשות וכמובן – ביצוע עבודת התיקון בהתאם לבעיה: כל שלב ושלב לאורך תהליך העבודה דורש הכשרה מקצועית וניסיון רב; הכשרה וניסיון שאנו, בחברת א.ר מומחים, מחזיקים.

באילו מקומות ניתן לגלות נזילת מים?

  • איתור נזילת מים במפעל – כאשר נוצרת נזילה במבני תעשייה שונים, יש ביכולתה ליצור נזק רב – גם למכשור וגם למבנה עצמו. כדי להגן על הציוד יקר הערך, יש לאתר את הנזילה בהקדם. כלומר, כדי למנוע נזקים ותקלות, יש לבצע בדיקה מקיפה – כדי שהיא לא תחזור שוב. חושדים כי נוצרה דליפת מים באחת מהצינורות התת-קרקעיים? הופיעה נזילה מאחד הצינורות שבתקרה או דרך משטחי הבטון? כדי שעבודת איתור הנזילה תתבצע על הצד הטוב ביותר, יש לפנות אל בעלי מקצוע מביני דבר.
  • איתור נזילת מים בגינה – כולנו חולמים על גינה קסומה בצמוד לבית; פינת חמד בה נשב עם המשפחה ונהנה ממזג האוויר החמים. עם זאת, אין זה אומר שלא יתרחשו הפתעות, כאשר אחת מהן היא נזילת מים. בין אם מדובר בצינור המרכזי או בממטרות, פריטים אלו יהפכו את החצר שלנו לירוקה ופורחת. עם זאת, הם יכולים להוביל לכדי נזילת מים חמורה. האם שעון המים מצביע על שימוש גבוה של מים? האם שעון המים מסתובב מהר מדי? שאלות אלו ואחרות יובילו למסקנה ברורה: ייתכן וישנה נזילת מים בגינה שלכם.

במקרים אלו, חשוב לא לנסות לאתר את מקור הדליפה ולתקן אותה לבד. יש לפנות אל בעלי המקצוע אשר עברו את ההכשרה הנדרשת, מחזיקים בניסיון רב ויודעים להשתמש בציוד הרלוונטי.

לאתר את הנזילה ולמצוא את הפתרון

בין אם היא מתגלה בחצר או במפעל, חשוב לאתר את נזילת המים בהקדם ולטפל בבעיה. צוות העובדים של א.ר מומחים ישמח לסייע לכם: החל מאיתור הנזילה על ידי המכשור המתקדם ביותר, קריאת הממצאים ובחירת הפתרון המתאים – אנו מחזיקים בניסיון ובידע הרחב ביותר לשם ביצוע העבודה – תוך מתן יחס אישי לכל אחד ואחת מלקוחותינו. אם אתם זקוקים לשירותי איתור נזילת מים במפעל צרו קשר בהקדם.

לקבל תמונה מהימנה על המצב הצינורות בכדי לפתור את הבעיה
ליצירת קשר
השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

עוד בנושא

איתור רטיבות בריצפה

איתור רטיבות בריצפה מתבצע עקב סיבות שונות: החל ממים כלואים, איטום פגום של הרצפות ועוד – יש לבדוק היטב את הסיבה לרטיבות באמצעות הציוד המתקדם

קרא עוד »

השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

דילוג לתוכן