איתור נזילות מים על ידי הציוד המתאים

איתור נזילות מים בבניין משותף או בבית פרטי יתבצע אך ורק על ידי חברת א.ר מומחים. חשבון המים שלכם תפח? עולה ריח לא נעים מאחד החדרים בדירה? ייתכן ומדובר בנזילת מים בקיר או מהתקרה. במקום לנסות ולאתר את מקור הנזילה בעצמכם, השאירו זאת למומחים: א.ר מומחים. אנו מחזיקים בציוד הנדרש למלאכת האיתור וכמובן – לטיפול מקצועי בבעיה.

חיי שגרה כוללים, בין היתר, יום עבודה ארוך, שיחת טלפון עם חברה וכוס קפה עם אימא. נזילת מים מהתקרה, מהרצפה או בקירות הבית היא בהחלט יוצא הדופן בשגרת היום-יום שלנו. כדי להחזיר את חיינו למסלולם, יש לפנות אל אנשי מקצוע מביני דבר. הם יידעו לאתר את מקור הנזילה כראוי. אילו דרכי איתור קיימים?

  • מצלמה תרמית – מדובר במכשור לגילוי נזילת מים העובר בתוך קירות המבנה. בשל העובדה שהמצלמה כוללת בתוכה אינפרא אדום, ניתן יהיה לזהות בקלילות וביעילות את קיומה של הרטיבות – בהתאם להבדלים בטמפרטורה. בנוסף, ומשום שניתן להיעזר במצלמה תרמית בכל סוגי הקירות, ניתן יהיה לאתר ביעילות ובמהירות את הנזילה – ולהתחיל לטפל בבעיה בהתאם.
  • סיב אופטי – מצלמת סיב אופטי היא, למעשה, מצלמת וידאו המחזיקה בסיב גמיש. מצלמה זו מגיעה בשלל מידות ובאורכים שונים. כך, היא יכולה להיכנס לתוך הצינור או לכל חלל אחר ולאתר את מקור הנזילה. במידה ומתגלה נזילת מים, ניתן לזהות אותה על גבי הצג של המצלמה.

מדוע נוצרה הנזילה מלכתחילה? הסיבות לכך הן רבות: החל מדוד חשמל לא תקין או ישן ועד לחץ מים שאיננו פועל כרגיל – יש לזהות את מקור הבעיה ולטפל בה על ידי המכשור המתאים.

שירותי מקצועי ואדיב – לכל לקוח

נזילת מים יכולה להתרחש בכל מבנה – בין אם מדובר בבניין דירות ישן או בדירה יוקרתית וחדשה. אם אתם מרגישים בשינוי וחוששים כי ישנה נזילה בדירה, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל א.ר מומחים: צוות העובדים המנוסה שלנו ישמח להגיע ולהתרשם מהבעיה ולמצוא את הפתרון היעיל והאיכותי ביותר.

ליצירת קשר
השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

עוד בנושא

עובש ורטיבות

עובש ורטיבות הם בעיות נפוצות המתעוררות בסביבות עם רמות לחות מוגזמות. עובש, סוג של פטרייה, משגשג בתנאי לחות, ניזון מחומרים אורגניים כגון עץ, בד או

קרא עוד »

השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

דילוג לתוכן