איתור נזילות מים בעזרת גז: מידע חשוב

איתור נזילות מים בעזרת גז הינו דרך יעילה ומתקדמת בזכותה תוכלו לחזור לשגרת היום יום שלכם. גיליתם שחשבון המים התייקר לפתע? קירות הבית מלאים בכתמי רטיבות? הצנרת שבחצר הבית איננה עובדת כרגיל? כדי שתוכלו לשמור על איכות החיים לה הורגלתם, מומלץ לפנות אל חברת א.ר מומחים. אנו נסייע לכם לפתור את התעלומה על ידי הציוד המתקדם. כל שנותר לכם הוא להרים אלינו טלפון.

רבים מאתנו נתקלים בנזילות או דליפות – עובדה המשבשת את אורח חיינו ברמה כזו או אחרת. כדי לאתר את מקור הנזילה, ניתן להיעזר במספר דרכים יעילות כאשר אחד המרכזיים הוא חיישן גז. נענה כעת על השאלות החשובות באמת:

  • מהו חיישן גז? – מדובר במכשיר המאתר מגוון סוגים של נזילות מים – בין אם כתוצאה ממערכת האינסטלציה או ממערכות אחרות. חיישן הגז מאתר את דליפת המים ומתריע עליה – וכך, ניתן לאתר את מקור הנזילה. כ-95% מהגז בו משתמשים הוא חנקן, כאשר ה-5% הנותרים הוא מימן.
  • יתרונות חיישן הגז? – ראשית, משום שחיישן הגז מורכב מחנקן ומימן, מדובר בפתרון ידידותי ולא מסוכן לסביבה. מעבר לכך, חיישן הגז יכול להתמקד במקור הנזילה באופן מדויק ביותר. בהתאם, הוא חוסך זמן ועבודה מיותרים. במילים אחרות, אין צורך להשקיע זמן יקר בביצוע חפירות, פתיחת הרצפה והחזרתה ועוד.
  • לאילו מקרים הוא מיועד? – הוא יסייע באיתור נזילות בשטחים פתוחים או בצינורות תת קרקעיים. במקרים אחרים, ניתן יהיה להסתייע בחיישן הגז בעת בדיקת איטום של מרתפים או גגות.

להתאים את הפתרון לסוג הבעיה

במקרים בהם יש צורך לאתר נזילה בעומק רב או בקיר כפול המונע את העברת החום, מומלץ לפנות לפתרון היעיל הבא: חיישן גז. אנו, בחברת א.ר מומחים, נשמח לסייע לכם לאתר את הנזילה תוך שימוש נכון בחיישן הגז. כך, נאתר את מקור הדליפה, נאבחן את חומרת הבעיה ונציע את הפתרון המתקדם ביותר.

ליצירת קשר
השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

עוד בנושא

עובש ורטיבות

עובש ורטיבות הם בעיות נפוצות המתעוררות בסביבות עם רמות לחות מוגזמות. עובש, סוג של פטרייה, משגשג בתנאי לחות, ניזון מחומרים אורגניים כגון עץ, בד או

קרא עוד »

השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

דילוג לתוכן