איתור נזילות זה עניין למומחים

מה עושים כשמגלים ביום בהיר רטיבות על התקרה או לאורך הקיר? מה עושים כשיש נזילה של מים ממקור בלתי ידוע והמים עולים וגואים? לעיתים תהיה זו דווקא סתימה שתוקעת את הצנרת, את הכיור, את השירותים וגם את החיים… לאדם מן השורה אין תמיד דרך לאתר את מקור הבעיה. לא פעם קורה ואנחנו בטוחים שהבעיה היא בנקודה ספציפית ורק לאחר שאיש המקצוע בא ובודק, אנחנו מגלים כי מדובר בתקלה שונה לחלוטין מכפי שדמיינו. זו בדיוק הסיבה שכדאי להיעזר בשירות של איתור נזילות בעזרת מצלמה תרמית.

איתור נזילות בעזרת מצלמה תרמית – כך מגלים את הבעיה המדויקת

אז האמת היא שהאיתור של הנזילות בעזרת המצלמה התרמית היא לא שירות סטנדרטי שמציעים היום השרברבים. הם באים עם הכלים הישנים והטובים ששימוש אותם בעבר ובעזרתם הם מאתרים וגם פותרים את הבעיה. הצרה מתחילה כאשר אנחנו לא יודעים להצביע באופן מדויק על מקורה של הבעיה. או אז אנחנו בהחלט נתקלים במבוי סתום. כאן, חשוב לפנות דווקא אל חברה או אל אינסטלטור שמציע את השירות של צילום או איתור נזילות בעזרת מצלמה תרמית.

זה אמנם יהיה כרוך בעלות נוספת אך ברוב רובם של המקרים יהיה זה הכי טוב שיכול להיות כדי לחסוך את כל הבלגן של הניסוי והטעיה.

איתור נזילות זה עניין למומחים

לעיתים החיפוש אחר מוקד התקלה הוא מתסכל ומייאש. בני הבית סובלים, לעיתים גם השכנים הגרים מעל או מתחת סובלים גם כן. יש מקרים אשר בהם מים זורמים גם ברחוב ובקיצור, מצב שמחייב טיפול ותיקון מידיים. אך מה לעשות שיש מקרים אשר בהם רמת הדחיפות לא ממש מצליחה לשכנע את מערכות האיתור והתוצאה היא מים שממשיכים לזרום או סתימה? מחפשים מידע נוסף על איתור נזילת מים בצינור מים ראשי? צרו קשר בהקדם

כאן נכנס מקומם של אנשי המקצוע המומחים והמנוסים. רק הם יהיו אלו שייטיבו לאתר ולשים את האצבע באופן מדויק על הנקודה הבעייתית וגם לפתור אותה בהמשך.

א.ר. מומחים, עם כל הציוד לצילום ואיתור נזילות. כך מאתרים נזילות וכך גם פותרים את הבעיה מהר יותר.

ליצירת קשר
השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

עוד בנושא

השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

דילוג לתוכן