שלבים שונים בתהליך העבודה של איתור נזילה בצנרת

איתור נזילה בצנרת יתבצע מוקדם ככל הניתן. רק כך תוכלו לטפל במקור הבעיה ולחזור לשגרה. נוצר סדק או חור בצנרת הביוב? אנו, בחברת א.ר מומחים, נשמח לסייע לכם באיתור הנזילה בצנרת – בין אם היא תת-קרקעית ובין אם היא נמצאת מתחת למשטחי אבן. בזכות הציוד החדיש והמתקדם שלנו, ההכשרה המקצועית והיחס האישי לכל לקוח – נגיע לפתרון במהרה וביעילות.

מערכת האינסטלציה היא אחת המערכות המורכבות ביותר. בהתאם, כאשר נוצר חור או סדק בצנרת – יש ביכולתה של מערכת זו להוביל לכדי נזק משמעותי: החל משורשי עץ המגיעים אל מערכת הצנרת ויוצרים בה לחץ רב ועד חור או סדק בצנרת הנוצרים עקב בלאי – היבטים אלו ואחרים יכולים ליצור נזילת מים בבית או בדירה.

בהתאם, כדי להימנע מנזקים משמעותיים, רצוי להיות ערניים לכל סימן חשוד המעיד על נזילת מים. כיצד ניתן לזהות סימנים אלו?

  • אחד הסימנים הראשונים לכך הוא הופעתם של סימני רטיבות, עובש או נפיחות על קירות המבנה.
  • שומעים קולות של מים מתוך קירות המבנה? מים זורמים הנשמעים מתוך הקירות יכולים להעיד על נזילה שמקורה מהצנרת.
  • הבחנתם בשינוי בצבע של שולי המרצפות? סימן זה יכול להעיד על קיומה של נזילה, שכן ספיגתם של מים ברצפות יכולים לשנות את צבע המרצפות.

בהתאם, וככל שתזהו סימנים אלו מוקדם יותר, כך עבודת התיקון תהיה מהירה, יעילה וזולה יותר. בנוסף, הנזק שייגרם לדירה או לבית יהיה נמוך משמעותית. לאחר הופעתם של סימנים אלו או אחרים, יש לפנות אל איש מקצוע שיאתר את מקור הנזילה. שלב חשוב זה יתבצע על ידי צילום הצנרת; פעולה הנושאת יתרונות רבים: החל מזיהוי מדויק ומהיר של סתימה, איתור גופים זרים בתוך מערכת הצנרת ועוד – איש מקצוע מיומן ידע לאתר את מקור הבעיה ולהעניק לה את הפתרון המומלץ.

לאתר את מקור הבעיה ולטפל בה – על הצד הטוב ביותר

את פעולת איתור נזילות מים בגינה או בצנרת ניתן לבצע בשלל דרכים: החל מצילום תרמי, צילום על ידי סיב אופטי ועוד – צוות העובדים של חברת א.ר מומחים יידע לתפעל מכשור מתקדם זה, לנתח את הממצאים ולהעניק את הפתרון המתאים – ללא צורך בהרס מיותר. צרו אתנו קשר בהקדם, ואנו נסייע לכם בפתרון הבעיה תוך מתן יחס אישי.

ליצירת קשר
השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

עוד בנושא

גילוי נזילות בצנרת

לא פעם קורה וישנה בעיה בצנרת שלנו בבית ואנחנו לא מודעים אליה. זאת משום שהנזילה למעשה לא באה לידי ביטוי בתוך הבית פנימה אלא דווקא

קרא עוד »

השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

דילוג לתוכן