מומחה איתור נזילות מים

נזילת מים יכלה להתרחש בכל רגע נתון, בכל עונות השנה ולא דווקא בחורף. רוב הנזילות מתחילות דווקא בשעות הכי לא צפויות או כאשר הבית ריק. זאת מכיוון שאז אין שימוש בברזים והלחץ על המערכת הוא גדול יותר. אם אתם מחפשים חברה שמציעה שירות של איתור נזילות מים בצפון, מומלץ לפנות לאחת מנוסה שמחזיקה צוות מיומן של עובדים ומשתמשת בטכנולוגיה המתקדמת ביותר. א.ר מומחים הינה חברה מקצועית בעלת וותק של שנים רבות בתחום האינסטלציה.

מומחה איתור נזילות מים בצפון

את הנזילה נגלה בדרך כלל מספר שעות או אפילו ימים אחרי שהיא החלה. זה תלוי בגודל הנזילה ובקצב ההתפשטות שלה. כל נזילה חייבת להיות מטופלת. אבל נזילה ממש איטית עלולה להסב נזק רב לפני שהיא מתגלה ומטופלת. אז מתי כדאי להזמין מומחה:

  • אם אתם בודקים את חשבונות המים שלכם ומגלים חריגה משמעותית בצריכה הביתית, אז יכול להיות שישנה נזילה. גם אם אתם לא רואים כל סימן לרטיבות היא עלולה להיות בעומק הקיר או מתחת מרצפות ואת זה ניתן לגלות רק באמצעות ציוד מיוחד.
  • אם אתם חשים בריח של רטיבות באחד מחדרי הבית או ריח של עובש לא נעים, גם זה יכול להיות כתוצאה מנזילה. שוב לא כדאי לקחת סיכון ומומלץ להזמין מוחה שיעיף מבט.
  • טיפות שנקוות על התקרה הן סימון לא טוב. אם אתם גרים בקומה הכי עליונה, אז כמובן שצריך לאטום את הגג במהירות. אם יש מעליכם שכן, אז כדאי שתציגו לו את הבעיה ותראו כיצד פותרים ראותה במהירות.

וכשיש סתימה?

סתימה בביוב הינה דבר שכחי שקורה באופן תדיר. לא תמיד חייבים להזמין אינסטלטור איתור נזילות מים בחיפה ולעיתים ניתן להתגבר על התקלה בכוחות עצמכם. אם המצב יוצא מכלל שליטה והמים לא יורדים, אז מומלץ להזמין איש מקצוע מומחה שיטפל בבעיה. לעיתים התקלה היא חיצונית וצריך להתקשר לעירייה ולדווח על המפגע התברואתי.

ישנן דרכים שונות לטפל בסתימה ביתית. למשל האמצעות פומפה פשוטה. אבל לא תמיד הציוד הביתי עוזר. במקרים כאלו יש לפנות לחברה מקצועית שתטפל בבעיה.

ליצירת קשר
השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

עוד בנושא

השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

דילוג לתוכן