דרכים שונות של גילוי נזילות מים

גילוי נזילות מים יתבצע על ידי מספר טכניקות מתקדמות: בין אם על ידי גז או באמצעות מצלמה תרמית, פתרונות טכנולוגיים אלו יסייעו לנו לאתר את הנזילה, לאמוד את חומרת הדליפה של המים וכמובן – להתאים את הפתרון הראוי לבעיה. צנרת המים איננה עובדת כראוי? מזהים כתמי רטיבות על הקירות או נודף ריח לא נעים? כך או כך, יש לנו המלצה חמה עבורכם: חברת א.ר מומחים!

דליפת מים יכולה להופיע עקב מגוון נסיבות: בין אם מדובר באיטום לא מקצועי, בלאי בצנרת של המבנה ועוד – גילוי מוקדם של מים בקירות או ברצפות הוא קריטי. בשל כך, מומלץ לפנות אל איש מקצוע מנוסה שיידע לאתר את מקור הדליפה היטב. ישנן מספר שיטות גילוי מים עיקריות:

  • גילוי נזילת מים בעזרת מצלמה תרמית – בניגוד למה שנהוג לחשוב, מצלמה תרמית איננה מצלמה רגילה. במילים אחרות, ובזכות קרני אינפרא אדום, היא מאפשרת גילוי יעיל של דליפת המים. תפקידן של קרני האינפרא אדום הוא משמעותי לתהליך האיתור, וזאת משום שהן מציגות את הפרשי הטמפרטורה הקיימים בקיר. כל הבדל בטמפרטורה מתועד על ידי צבע אחר. בעל המקצוע יידע לקרוא את הנתונים הללו, לאמוד את חומרת הנזילה ואת מיקומה ולמצוא את הפתרון המתאים.
  • גילוי נזילת מים בעזרת גז – במקרים בהם המצלמה התרמית איננה מסייעת, איתור נזילות על ידי גז הוא פתרון יעיל. בין אם מדובר בנזילה קטנה ובעומק רב ובין אם מקור הדליפה מגיע מקיר כפול המונע העברה של חום, בעלי המקצוע יעזרו בפתרון זה. כיצד יתבצע איתור נזילה על ידי גז? בזכות חיישן המתחבר למערכת המודדת את כמויות הגז הנפלטות. כך, ניתן לפענח את דליפת המים ולהגיע אל מיקום הדליפה בדיוק רב.

התחייבות לשירות איכותי ומקצועי

בין אם באמצעות חיישן גז או שמא איתור נזילה במצלמה תרמית, חברת א.ר מומחים תסייע לכם להגיע אל מקור הבעיה – ולפתור אותה. אנו מחזיקים בציוד המתקדם ביותר לגילוי מים ואף מעסיקים בעלי מקצוע מנוסים. בנוסף, אנו מתחייבים להעניק שירות מקיף, איכותי ומתקדם לכל לקוחותינו.

ליצירת קשר
השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

עוד בנושא

בדיקה קריטית וחשובה
לקבל הצעה משתלמת

אחד הדברים החשובים ביותר בגילוי נזילות מים מחיר זה כמובן העלות, שכן אנשים רבים מעניין אותם בעיקר העלות של הדברים ולא האיכות שהם מקבלים. כמו

קרא עוד »

השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

דילוג לתוכן