איתור נזילות מים עלות משתלמת

המים אשר מובלים אל ביתנו בצינורות עוברים דרך ארוכה. במערכת המים היא כמו בכל מערכת אחרת צפויות להתרחש תקלות. התקלות מגיעות בדרך כלל בצורת נזילה או אפילו פיצוץ. אם אתם זקוקים לשירות של איתור נזילת מים בחיפה מומלץ לפנות לחברה אשר מתמחה בנושא. א.ר מומחים היא חברה שמציעה שירות איתור נזילות ומתמחה בפתרונות מתקדמים לפתרון של כשלים באינסטלציה. כי כשמתרחשת נזילה במערכת קיים צורך לאתר את מיקומה המדויק ולטפל בה במהירות.

איתור נזילות מים בחיפה – סימנים מוקדמים

אם אתם מגלים פתאום שאחד מקירות הבית לח או שישנה ירידה חדה בלחץ המים הכללי, ייתכן שמדובר בנזילה או פיצוץ. האינסטלציה שעוברת בתוך קירות הבית מאלצת אותנו לעשות שימוש בטכנולוגיה מתקדמת על מנת לגלות את המיקום המדויק של הנזילה. ישנן כמה שיטות שבהן ניתן לנקוט :

  • מצלמה תרמית – פעלת טמפרטורה ומאתרת את הנזילה על יד הפרשי החום.
  • שימוש בסיב אופטי מיועד בדרך כלל לאיתור תקלות במערכת הביוב אבל גם בצנרת המים.
  • גלאי לחות – מכשיר אשר מסוגל לאתר רטיבות בתוך הקיר באופן מדויק ובכך חוסכת זמן רב ועבודה מיותרת.
  • מכשירים שמבוססים על שמע – באמצעותם ניתן לשמוע היכן מתרחשת נזילה, להגיע אליה ולתקן אותה.
  • איתור בעזרת גז – טכנולוגיה מדויקת מאוד. הגז אינו רעיל ומאפשר דיוק מרבי.

כשחשבון המים נוזל

נזילת מים עלולה לעלות הרבה כסף אם לא מטפלים בה במהירות. בהתחלה מדובר בנזילה קטנה ולא משמעותית, אבל אותה נזילה עלולה להסב תוך זמן קצר נזק רב לקירות ולגרור להוצאות גדולות. לכן מומלץ לפנות מיד עם גילוי התקלה לחברה שמתמחת בפעולות איתור נזילות מים בחיפה. חברה רצינית מחזיקה אנשי צוות מיומנים ומנוסים שידעו לאתר את התקלה במהירות ולתקן אותה.

מים הם גורם מספר אחד לנזקים בתחום הבית והרכוש. לא צריך סופת הוריקן בשביל להמחיש את זה. רב התקלות מתרחשות בחדר האמבטיה או המטבח, אך לא חסרים מקרים של נזילותם בחדרים אחרים בבית. לעיתים הנזילה מגיעה מהשכנים ואז כדאי לפנות אליהם ולהציג את הבעיה. נזילת מים גם תגדיל את חשבון המים שלכם באופן ניכר, כך שמוטב לטפל בה בהקדם.

ליצירת קשר
השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

עוד בנושא

מרכיבים חשובים להתנהלות נכונה
פתיחת סתימות – בעיית שורשים (איתור במצלמה בסיב אופטי ודרכים לטיפול בבעיה) , סתימה במרזב, סתימה בשירותים, סתימה בחדר אמבטיה, סתימה בכיור מטבח

פתיחת סתימות הינה אחת מעבודות האינסטלציה החשובות ביותר שיש לעשות בבית. עיכוב בטיפולן יכול לגרום לנזקים גדולים לצנרת בבית שלכם וליצור בעיות נוספות שלא היה

קרא עוד »

השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

דילוג לתוכן