איתור נזילות בסיב אופטי

א.ר מומחים – איתור נזילות מים רטיבוית וכשלים, אינסטלציה ושיפוץ כללי.

המעבדה מגיעה אליך עם מיטב הניסיון, ידע והציוד האלקטרוני:

איתור נזילות בסיב אופטי

עם השנים הצנרות בביתנו נחלשות בצורה טבעית ואפילו מתפרקות. בעקבות כך נוצרת נזילה בקירות או ברצפת הבית שגורמת נזקים לרכוש ונוסף לכך הנזילה גם באה לידי ביטוי בחשבון המים שלכם. כמובן שמומלץ לטפל בבעיה זו במהירות והיעילות האפשרית, ואחת הדרכים היא איתור נזילות בסיב אופטי.

איתור נזילות בסיב אופטי מתרחש בעזרת מצלמת סיב אופטי אשר בעזרתה ניתן לבדוק היכן בדיוק מתרחשות הנזילות, באיזה קנה מידה ומהי הדרך הטובה ביותר להתחיל בטיפולה. נוסף לאיתור נזילות בשיטה זו קיימות מספר שיטות נוספות, לכל שיטה יתרונות וחסרונות, אך היום נתמקד ביתרונות והחסרונות בשיטה זו של איתור בסיב אופטי:

יתרונות:

  • השיטה מצוינת לבדיקת נזילות באזורים שונים בבית, במשרד או בכל מקום אפשרי. מדובר על אזורים כמו מרזבים, תשתיות ביוב, צנרות ביוב ועוד.
  • איתור נזילת מים מתרחש בצורה הזהירה ביותר. במקום לפרק את הרצפות או האזורים השונים של המבנה מחשש לדליפה, הסיב האופטי מוכיח בבירור היכן המיקום המדויק של הדליפה ומסיר את הספק.
  • השיטה מטפלת נקודתית בדליפה הקיימת ובעזרתה אפשר לטפל רק באזור שבו הדליפה מתרחשת- להחליף או לתחזק אותו.
  • ניתן לראות כשלים במערכת הביוב ככגון: שקיעת בריכות, שברים, סדקים ואפילו שורשים.

חסרונות:

  • איתור הנזילות בצורה הזאת עושה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת שייתכן ולחלק מהאינסטלאטורים אין את הידע, ניסיון או הציוד להיעזר בה.
  • שימוש בטכנולוגיה זו יכול להיות יקר יותר מאשר האלטרנטיבות הקיימות.
  • על מנת לקבל תשובה יש צורך להכניס את המצלמה למקום הנדרש לאבחון ולא תמיד יש אפשרות לבצע זאת כגון במקומות ללא גישה, אך גם כאן לעיתים ניתן לפתוח חור קטן אשר דרכו ניתן להכניס את המצלמה ולבצע בדיקה.

איתור נזילות בסיב אופטי היא אחת הדרכים הטובות, מתקדמות ויעילות ביותר לאיתור נזילות בצורה הכי נוחה וטובה. כל שאתם צריכים הוא לאתר איש מקצוע בעל הניסיון והידע הנדרש בכדי לתפעל את הנזילה שלכם ולתקן אותה בהקדם האפשרי.

אצל א.ר מומחים עושים שימוש בכל האמצעים המתקדמים שהוזכרו לעיל, ואף יותר מכך. לאור זאת, תוכלו להיות בטוחים שאצל א.ר מומחים תזכו לשירות מן המעלה הראשונה, מכל האספקטים האפשריים.

ליצירת קשר
השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

עוד בנושא

בדיקה קריטית וחשובה
בדיקה קריטית וחשובה

אנחנו בדרך כלל לא חושבים על הצנרת עד שזו לא מתחילה לעשות בעיות. אבל ברגע בו אנחנו מתחילים להבחין בסימנים, הרי שעלינו לעשות מעשה. זה

קרא עוד »

השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

דילוג לתוכן