איתור נזילה במצלמה טרמית

מצלמה תרמית לאיתור נזילות

מצלמה תרמית הינה מצלמה בעלת יכולת איתור נזילות. המצלמה יכולה להגיע כמעט לכל מקום, כך שתהיו בטוחים שאם אתם מזמינים אנשי מקצוע שמשתמשים במצלמה תרמית, הם יוכל לאתר את כל הנזילות במבנה שלכם באופן המקצועי והיעיל ביותר. חשוב רק לדעת שלצד המצלמה התרמית יש עוד כלים טכנולוגים רבים המשמשים לאיתור נזילות.

הייחוד של מצלמות תרמיות זה בעצם העובדה שהן מסוגלות לאתר נזילות בעזרת אבחון של הפרשי טמפרטורות בסביבת המבנה. המצלמה התרמית ניתנת לשימוש לא רק בבתים פרטיים, אלא בכל סוג מבנה, ואין זה משנה אם מדובר בבניין משרדים גדול או מרכז קניות ממוזג.

לצד המצלמה התרמית, ישנם עוד לא מעט מכשירים מתקדמים טכנולוגית אשר מיועדים לאתר נזילות באופן היעיל ביותר. בין המכשירים הללו ניתן למנות מכשירי שמע שבעזרתם ניתן לאבחן את מקור הנזילה, גלאים לאיתור בריכות ביוב, גלאי צנרת מתכנת ופלסטיק ואף גלאי קווים תת קרקעיים.

לעבוד עם הטובים ביותר באיתור נזילות במצלמה תרמית

א״ר מומחים זו חברה בעלת ניסיון עתיר שנים בתחום הנזילות. אם אתם מעוניינם לשכור שירותים של חברה בעלת ידע מקצועי ברמה הגבוהה ביותר, תוך כדי הענקת שירות במחירים הוגנים ושווי נפש, אזי א״ר מומחים זו הבחירה המומלצת ביותר בשבילכם.

בנוסף למחירים האטרקטיביים והשירות המקצועי שתקבלו מא״ר מומחים, החברה ידועה ככזאת המעניקה אוזן קשבת ללקוחותיה, תוך כדי הענקת שירות אדיב עם חיוך על הפנים. אנו נשמח לשמוע לבעיות שצצו לכם במבנה, ולייעץ לגבי הפתרון היעיל ביותר לאיתור אותם נזילות.

אצל א.ר מומחים עושים שימוש בכל האמצעים המתקדמים שהוזכרו לעיל, ואף יותר מכך. לאור זאת, תוכלו להיות בטוחים שאצל א״ר מומחים תזכו לשירות מן המעלה הראשונה, מכל האספקטים האפשריים.

מצלמה לאיתור נזילות מים

כאשר אנחנו פותחים את הברז בבית, אנחנו בדרך כלל לא מקדישים מחשבה לכל הצינורות שנמצאים שם, כדי שנוכל ליהנות מהמים הטובים בכל שעה שנרצה. אבל אם נקדיש לזה רגע של מחשבה, הרי שגם אתם וודאי תסכימו איתנו כי החיים המודרנים הם נס של ממש ורובו הוא על בסיס העובדה כי אנחנו יכולים ליהנות ממים טובים בכל רגע נתון. אבל, מה עושים אם יש נזילה? משום שבדרך כלל הצינורות ממוקמים מעבר לקיר, הרי שאנחנו צריכים להשתמש במכשיר ייחודי, העונה לשם מצלמה לאיתור נזילות מים, כדי שנוכל לאתר את הנקודה הספציפית בה ממוקמת התקלה ולתת לה מענה מידי. אם אתם רוצים לשמוע עוד על האופן בו המכשיר המיוחד הזה עובד, זה הזמן שלכם להמשיך לקרוא.

איך עובדת מצלמה לאיתור נזילות מים

בדרך כלל, מצלמה לאיתור נזילות מים, פועלת על בסיס מה שאנחנו קוראים לו: 'צילום טרמי'. אנחנו לא מדברים על מצלמה רגילה כמובן, אלא על מצלמה מיוחדת, אשר יודעת להבחין בין נקודות קרות בקיר ובין נקודות חמות. מטבע הדברים, היכן שמופיעה נזילה, הרי שהקיר יהיה קר יותר מאשר מקום בו אין נזילה. כך, מצלמה לאיתור נזילות מים, יודעת להגיד לנו בדיוק איפה לשבור את הקיר, כדי לטפל בבעיה בקלות ובמהירות.

למה חשוב לבצע את העבודה כמו שצריך

האמינו לנו, אתם ממש לא היחידים שלא אוהבים להתמודד עם תקלות בבית. אפילו אנשי מקצוע לא אוהבים לראות סדק או נזילה במערכת האינסטלציה. העניין הוא שאם לא נגיב במהירות, אנחנו נראה איך המצב הולך ומדרדר עם הזמן. בדיוק בגלל זה, חשוב לתת את התגובה המתאימה במהירות. כאשר אנחנו משתמשים במכשיר כמו מצלמה לאיתור נזילות מים, אנחנו יכולים לטפל בבעיה באופן נקודתי ולא נאלצים לשבור את כל הקיר ולבצע פעולות מורכבות ללא שום צורך.

אם אתם מחפשים מי שידעו איך לטפל בבעיה מההתחלה עד הסוף במהירות, אם אתם מחפשים חברה בה פועלים אנשי צוות מהשורה הראשונה וזו משתמשת במיכשור המתקדם בשוק, הגעתם למקום הנכון. הצוות של א.ר מומחים, עומד כאן לרשותכם בכל עת.

ליצירת קשר
השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

עוד בנושא

איתור נזילה מצלמה תרמית: פתרון טכנולוגי מתקדם

אמנם רבים לא יודעים זאת, אך נזילת מים יכולה להופיע במבנים ישנים וחדשים כאחד. החל מהנחת תשתיות באופן שגוי, בלאי של התשתיות, או שמא מים הזורמים אל תוך קירות המבנה – מדובר במצב נפוץ למדי. עולים ריחות יוצאי דופן מאחד החדרים? מבחינים בכתמי רטיבות או אפילו עובש? אלמנטים אלו ואחרים משמשים כסימנים מקדימים להופעתה של נזילת מים.

ישנן מספר שיטות לאיתור מדויק של הנזילה, כאשר העיקרית שבהן היא מצלמה תרמית. מצלמה זו היא שונה מסוג המצלמות המוכרות לכם. למעשה, מדובר במצלמה הנעזרת באינפרא אדום. כך, היא מראה על צג המצלמה את ההבדלים בטמפרטורה הקיימים מעבר לקיר המבנה. הבדלים אלו באים לידי ביטוי בצבעים שונים – בהתאם לחום ולקור. כעת, בעל המקצוע יקרא את הממצאים המופיעים על צג המצלמה וייתקן את הנזילה בהתאם למיקומה המדויק.

המצלמה התרמית מחזיקה ביתרונות רבים, והיא מיועדת לשלל מצבים:

  • איתור נזילות או דליפות מים כתוצאה מצינורות המבנה.
  • איתור רטיבות כתוצאה מאיטום לא ראוי.
  • איתור קיומן של נקודות אובדן חום.

בין אם מדובר בבעיה כזו או אחרת, יש לפנות אך ורק לגורמים מקצועיים שידעו לתפעל את המצלמה היטב, להסיק את המסקנות הנדרשות – ולפעול בהתאם.

איתור נזילה מצלמה תרמית

איתור נזילה מצלמה תרמית יסייע לכם להגיע למקור הבעיה – ולטפל בה בהקדם. בין אם אתם גרים בבניין דירות יוקרתי או שמא אתם עובדים במבנה רב-קומות ישן – הופעתה של נזילת מים היא עניין שבשגרה. עם זאת, ובזכות פתרונות טכנולוגיים כדוגמת צילום תרמי, תוכלו לאתר את הנזילה ביעילות. כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל חברת א.ר מומחים ולהסתייע בצוות העובדים המנוסה שלה.

לרכוש ידע וליישם אותו כנדרש

נזילות מים, כאמור, יכולות להופיע כתוצאה מבעיה באיטום או בצנרת. במקרים אלו, כאשר מתעורר אצלכם החשש לנזילת מים במבנה, מומלץ לפנות אל חברת א.ר מומחים: צוות העובדים שלנו עבר את ההשתלמות הנדרשת לאבחון נזילות לצד תפעול הציוד הנדרש.

מחיר איתור נזילה באמצעות מצלמה תרמית

אם אתם רוצים להבין מהו מחיר איתור נזילה באמצעות מצלמה תרמית, חשוב להבין מהו השירות אותו אתם מצפים לקבל. ככל שמדובר על שירות מורכב יותר, כמו למשל איתור נזילה מתחת למפלס הרחוב, צריך להבין מהם התהליכים השונים המתרחשים בתוך כלל המערכת – והאם יש צורך לבצע פעולות מקדימות לתהליך איתור הנזילה, דוגמת פירוק של חלקים ממערכת הצנרת.

ככל ואתם רוצים לקבל את ההחלטה שלכם בצורה מושכלת, חשוב לפנות אל אנשי המקצוע שיכולים לסייע לכם להעריך מה הוא תהליך העבודה הצפוי לכם. איכות העבודה היא לא עניין שאתם יכולים לזלזל בו, שכן עבודה לא מקצועית תוביל אתכם במהירות לתקלות חוזרות ונשנים, אשר יהפכו את התיקונים במצטבר, ליקרים הרבה יותר ממה שציפיתם. ועל כן, למן הרגע שיש לכם בעיה במערכת הצנרת, האלמנט הכלכלי מתגמד עד לא קיים, אל מול הצורך לבצע את העבודה בצורה הכי מקצועיות והכי מיומנת שיש. כל שאתם צריכים ורוצים לעשות, הוא למצוא את אנשי המקצוע שיכולים לבצע בשבילכם את המשימה ובהצלחה יתרה.

ההחלטה המקצועית שהכי חשוב לכם לקבל

הניסיון המקצועי של צוותי אינסטלציה ושירותי צנרת, הוא כלי העבודה הכי חשוב והכי מכריע בהליך התיקונים של הצנרת. בדיוק מסיבה זו, הלקוחות הוותיקים של צוות א.ר מומחים, בוחרים שוב ושוב לפנות אל החברה –על מנת לבצע את תהליכי התיקונים והשיפוצים של מערכות צנרת מקצועיות. על בסיס הניסיון, אנו מסוגלים להחזיר את המערכת לתפקוד מלא.

איתור נזילות בעזרת מצלמה תרמית – איך נראה התהליך?

עבודה על איתור נזילה בעזרת מצלמה תרמית, מבוסס על פי רוב על ארבעה שלבי עבודה מוגדרים:

  • החשד – ברגע שיש לכם סיבה לחשוד בקיומה של נזילה בבית שלכם, יש לקחת החלטות אקטיביות – ולהתחיל לחפש את הפתרונות המתאימים לכם. בין שמדובר על עובש על קירות הבית שלכם ובין שמדובר על פיצוץ או נזילה נראית לעין, החשד הוא נקודת הזמן שבה אתם צריכים לקחת אחריות על תקינות מערכות הצנרת של הבית שלכם.
  • האיתור – איש האינסטלציה שלכם יגיע אל הבית או הנכס עם המצלמה התרמית, ויבצע כמה צילומים של נקודות חשודות. התמונות יספקו את ההסברים למיקום המדויק של הנזילה, ויאפשרו לאיש המקצוע שלכם להתכונן לתהליך התיקונים.
  • הקידוח – במקום לבצע אינספור קידוחים ללא כל היגיון, איתור נזילה בעזרת מצלמה תרמית הוא הליך שיאפשר לכם ליצור מינימום קידוחים ומקסימום הצלחה באיתור נקודת הנזילה ובתיקונה.
  • התיקון – איש מקצוע מיומן בתחום האינסטלציה, יכול לבצע את התיקון רק על בסיס שניים או שלושה קידוחים. אולם לצד זאת, הוא חייב להחזיק איתו את חומרי האיטום הכי טובים והכי חזקים שקיימים כיום בשוק. זאת, על מנת לאפשר לכם לקבל את התוצאה העמידה והאיכותית ביותר.

איתור נזילה עם מצלמה תרמית

אם עד לפני כמה שנים, אדם שהתמודד עם בעיית נזילה חמורה בביתו או בנכס עליו הוא מופקד, נדרש לעצור את מהלך החיים שלו על מנת לבצע שיפוצים נרחבים מאוד בכל תשתיות הבית, היום התמונה היא שונה לגמרי. אין עוד צורך לבצע קידוחים נרחבים בכל קירות הבית, ואין צורך לחפש את הנזילה בצורה אקטיבית. מערכות טכנולוגיות שונות ניסו להקל על חייהם של מומחים בתחום האינסטלציה, ואולם ישנו פיתוח אחד ששינה לגמרי את כלל התמונה – המצלמה התרמית. תהליך איתור נזילות בעזרת מצלמה תרמית הוא הליך פשוט במיוחד שאותו אנשי חברת א.ר מומחים יכולים לבצע בכל נכס ולטובת כל חשד לנזילה שאיתו אתם מתמודדים.

אל תהססו לפנות אל אנשי המקצוע המיומנים בתחום איתור נזילות מים מצלמה תרמית

כמו שאתם בוודאי מבינים בשלב זה, המשימה החשובה ביותר, ברגע שבו עולה חשד לנזילה, הוא החיפוש אחרי איש מקצועי ומיומן שיבצע בשבילכם את העבודה. ועל כן, הצוות המקצועי של חברת א.ר מומחים נכון לתת שירותי אינסטלציה מכל סוג ומכל צורה, המבוססים על שימוש במצלמה תרמית איכותית. זאת ועוד, לצד תיקון מקצועי ועמיד.

פעילות איתור נזילה מצלמה תרמית – מקצועיות מיומנת ואיכותית

ככל והעולם המודרני מתקדם, קל יותר להשקיע משאבים על מנת ליצור טכנולוגיות המקלות על החיים של כולנו. בתחום האינסטלציה, היכולות של הטכנולוגיה לשפר את השירותים ללקוחות הקצה, מאפשרות שימור של יכולות עבודה ויצירת סטנדרט שירותים גבוהה מאוד, לכל אחד מהלקוחות. על מנת לאפשר ניהול פשוט יותר של תהליך טיפול בתקלת צנרת, הטכנולוגיה הביאה את אחד המוצרים הכי חשובים שמשנים את כללי המשחק – מצלמה תרמית. נכון להיום, תהליך איתור נזילה מצלמה תרמית הוא תהליך העבודה היעיל ביותר והנוח ביותר, עם התוצרים המדויקים ביותר. במקום לבצע תהליכי קידוחים מורכבים ומלכלכים, ניתן להשקיע כמה דקות בצילום מדויק של כל קירות הבית או חדר האמבטיה, ובין רגע יש לכם תמונה ברורה.

המצלמה מפיקה תמונה צבעונית המציגה את החלק הפנימי של הקיר, ויכולה להצביע על המקום בו מתרחשת נזילה בכל רגע נתון. איש המקצוע יכול להגיע לכל אתר תיקונים, עם מינימום ציוד ועם מקסימום יכולת לבצע את הליך התיקונים. וכך, יש לכם אפשרות להחזיר את מצב הצנרת שלכם לקדמותה, תוך מינימום סיכון לתשתיות הבסיסיות של הבית שלכם – תוך אפשרות להגיע אל המיקום המדויק ללא כל בעיה.

יתרונות איתור נזילות בעזרת מצלמה תרמית

איתור נזילות מים בעזרת מצלמה תרמית מהווה ללא ספק את אחת הדרכים היעילות ביותר לטיפול בבעיה זו. זאת לאור העובדה כי טומן בחובו מגוון יתרונות משמעותיים, כאשר בין המרכזיים שבהם ניתן יהיה למצוא את הנקודות הבאות:

  • בלי לשבור קירות – ייתכן וזהו היתרון המשמעותי מכל של השימוש במצלמה תרמית לשם איתור נזילות מים. בעוד שבעבר היה נהוג לשבור את הקיר במקום החשוב למקור הנזילה, ובמידה והייתה טעות, נשבר חלק אחר מהקיר בנוסף, וכך הלאה. כיום תופעה זו נכחדה הודות למצלמות התרמיות המשוכללות שמאתרות את מקור הנזילה מבעד לקיר.
  • רמת דיוק גבוהה – כלי מתקדם זה מאפשר לאתר את הנזילה ברמה מדויקת הודות לשינוי הטמפרטורה באזור זה. מעבר לכך, המצלמה תוכל לוודא בעבורכם את הטווח אליו התפשטה הנזילה, גם במידה ועדיין לא חוויתם במקומות הללו עובש או רטיבות ברורה.
  • גם לפני קניית נכס – טרם חתימה על חוזה רכישת דירה מיד שניה, חשוב יהיה לוודא כי אתם נעזרים בשירות של איתור נזילות מים בעזרת מצלמה תרמית, זאת על מנת שתוכלו להיות בטוחים כי מצבה של הצנרת הינו תקין.

איתור נזילות - מצלמה תרמית

רטיבות על הקיר, עובד, צבע מתקלף וריח רע, ממנו עשויים להצביע עם העובדה כי קיימת נזילת מים בו. זכרו כי טיפול מוקדם ככל הניתן בבעיה יהיה זה שיעניק לכם את האפשרות לטפל בבעיה בצורה יעילה במיוחד, מבלי להחליף את הנזקים שכבר נוצרו. חברת א.ר מומחים מתמחה בהענקת שירותי איתור נזילות בעזרת מצלמה תרמית, וכלים נוספים אחרים. צרו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לרשותכם.

מונעים נזקי מים חמורים

טיפול מיידי בנזילה בצנרת הינו חיוני, זאת על מנת למנוע נזקי מים חמורים בקירות אשר עשויים להרוס אותם ואף לגרום לבעיות בריאותיות חמורות עקב נוכחותו של עובש בהן. צרו קשר עם חברת א.ר מומחים – איתור נזילות מים רטיבוית וכשלים, אינסטלציה ושיפוץ כללי, והבטיחו את איתור הבעיה ומציאת הפתרון הזול, המהיר והמקצועי ביותר.

שירות מומלץ ואדיב

נזילת מים היא מטרד – ללא כל ספק. עם זאת, איתור מוקדם של מקור הנזילה באמצעות מצלמה תרמית יוביל אתכם לתוצאה הרצויה: חזרה מהירה לשגרת חייכם. אם מופיעים בדירתכם סימני נזילה, אל תחכו עוד דקה אחת: צרו קשר בהקדם עם א.ר מומחים. אנו נאתר את הבעיה ביעילות, במהירות ובמינימום נזק – ובמחירים אטרקטיביים.

איתור נזילה מצלמה תרמית מאפשרת לאנשי המקצוע שבתחום האינסטלציה לאתר בצורה מדויקת את מקור הנזילה, זאת מבלי לגרום לנזקים לקירות. אולי כיום הדבר נשמע ברור מאליו, אך חשוב להבין כי בעבר השיטה לאיתור הנזילות כללה שבירה של הקיר במקום החשוד כמקור לנזילה, ובמידה וזו הייתה טעות, בעל המקצוע היה ממשיך בשבירת הקיר עד שהיה מגיע למקור. תהליך זה גרם לנזקים משמעותיים ועליה משמעותית בהוצאות. כיום ניתן יהיה לפנות אל חברת א.ר מומחים -  איתור נזילות מים, רטיבות וכשלים, אינסטלציה ושיפוץ כללי, והמעבדה המקצועית של חברתנו תוכל להגיע עד אליכם בליווי של הציוד המתקדם ביותר וניסיון רב שנים בתחום.

מונעים נזקים מוקדם ככל הניתן

בין אם מדובר על הבית, המשרד או אפילו המפעל שלכם, הרי שבמידה וקיים חשש לנוכחותה של נזילת מים בקירות, יהיה עליכם לוודא כי הנושא מטופל במלואו על ידי המקצוענים במהירות האפשרי. הנזילה עלולה לגרום לנזקי מים משמעותיים אשר בעלי השפעה על המראה של המקום, הבטיחות שלו ואפילו הבריאות שלכם.

בעת פניה אל חברה מקצועית לרוב נוכל להבחין כי בעת איתור נזילה מצלמה תרמית תהיה בחירה מועדפת. מצלמה ייחודית זו מעניקה למקצוענים את האפשרות בסריקה של המבנה כולו מבלי לשבור או להרוס דבר, ותוך כדי לגלות בצורה מדויקת את המקור לאותה נזילה שמעכירה את היום שלכם.

סיבות שונות לנזילות

חשוב לציין כי עצם העובדה כי מתגלה נזילה בביתכם אינה אומר כי הדבר באשמתכם. קיימות סיבות רבות ומגוונות אשר עלולות לגרום למצב שכזה, זאת לרבות בעיות באיטום, בלאי של הצנרת, חדירת שורשים למערכת הביוב ועוד שלל סיבות נוספות. כך שבמידה ואתם חוששים כי קיימת נזילת מים במערכת האינסטלציה שלכם, וודאו כי אתם לא מתמודדים בכוחות עצמכם עם הבעיה אלא פונים אל חברת א.ר מומחים המקצועית והמנוסה וזוכים בקבלת השירות המקצועי והאמין ביותר בתחום.

חשיבותו של איתור נזילות בעזרת מצלמה תרמית

תפקידו של האינסטלטור הוא משמעותי; תפקיד הכולל הרבה מעבר לתיקון צינורות וסתימות. במילים אחרות, ניתן להסתייע בבעל מקצוע זה גם לצורך בעיות אחרות כדוגמת נזילת מים. למעשה, נזילת מים בקירות או ברצפות הן תופעה נפוצה למדי – בין אם בבניינים חדשים או ישנים.

הופיעו כתמי רטיבות על קירות הסלון או המטבח? יוצאים מים מתוך מרצפות חדר השינה? כך או כך, יש לאתר את מקור הנזילה בהקדם. אחד הפתרונות המתקדמים לצורך איתור נזילות הינו מצלמה תרמית. כלומר, בזכות הצילום התרמוגרפי, ניתן יהיה לאתר בדיוק רב את מקור הדליפה בהתאם להפרשי הטמפרטורות. ככל שהפרשים אלו גבוהים יותר, התמונה המופיעה על צג המצלמה מחדדת עבורנו מהיכן מגיעה הנזילה.

כך, בעל המקצוע יזהה את התפשטות המים באזור הבעייתי ויידע לאמוד את חומרת הבעיה וכמובן – להתאים לה את הטיפול הנכון. כדי להתמודד היטב עם נזילות מים, חשוב לקרוא לאיש מקצוע כמה שיותר מוקדם. כלומר, ככל שאיתור הנזילה יתבצע ביעילות ובזריזות, כך תוכלו למנוע את התדרדרותה של הבעיה ואף לחסוך בהוצאות כספיות שלא לצורך.

איתור נזילות בעזרת מצלמה תרמית

איתור נזילות בעזרת מצלמה תרמית הינו פתרון טכנולוגי מתקדם שיאפשר לכם לחזור לשגרת חייכם במהרה. ישנן בעיות איטום בבניין המגורים שלכם? הופיעו כתמי רטיבות ועובש על קירות החדר? כדי להגיע אל עובי הקורה, לאתר את הנזילה ולטפל בה כראוי, מומלץ לפנות אל חברת א.ר מומחים. צוות העובדים המנוסה שלנו ישמח לעמוד לרשותכם ולסייע לכם באבחון ואיתור הנזילה, לצד שירותים רבים אחרים.
שקופית קודמת
שקופית הבאה

השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

דילוג לתוכן