איך מגלים נזילות מים?

תהליך גילוי נזילות מים מתחיל בצעד פשוט מאוד, יצירת קשר עם חברת א.ר מומחים – אשר מובילה את תחום איתור הנזילות והאינסטלציה. חשוב לציין כי על מנת לפתור את הבעיה המורכב של נזילת מים, אי אפשר להתפשר על איכות ומקצועיות הצוות אשר יגיע לביתכם. שהרי הם אלו אשר יאלצו למצוא בכוחות עצמם את המקור לנזילה, וכתלות בשירותי החברה, גם להתאים בעבורו פתרון יעיל ואיכותי.

חשוב לציין בשלב הראשון כי גילוי נזילות מים הינה משימה אשר מוטב יהיה להשאיר לטיפול על ידי המקצוענים שבתחום האינסטלציה. בדיקה עצמאית לא תחשוב בפניכם תוצאות אמינות ואתם אף עלולים לגרום לנזקים משמעותיים הן לקירות ולריצוף והן למערכת האינסטלציה עצמה. מלאכת גילוי הנזילות יכולה להתבצע במגוון של דרכים, כאשר בין הנפוצות שבהן נוכל לראות גם את:

  • מצלמה תרמית – זו למעשה מבצעת סריקה באינפרא אדום של האזור החשוד במקור לנזילה. כך שבעזרת תצוגה צבעונית, ניתן יהיה לראות הבדלים בטמפרטורה באזורים שונים ומכאן לאתר את המקור לנזילה בקלות ואפילו מבלי לשבור קירות כלל.
  • מצלמות סיב אופטי זו מאפשרת הצצה לתוך צינורות הביוב ומקומות אשר לא ניתן יהיה להציץ אליהם אחרת. זוהי למעשה מצלמת וידאו אשר בעלת סיב גמיש באורכים ובקטרים שונים וניתן יהיה להכניסה לתוך הצנרת.
  • גלאי גז לאיתור נזילות – מכשיר ייחודי זה מגלה ומתריע על דליפת גז בצנרת המים, זאת גם במקרים בהם המצלמה התרמית לא תוכל לעזור, דוגמת הקירות הכפולים, צנרת מים קרים וצנרת תת קרקעית עמוקה.

משאירים את העבודה למומחים בתחום

פנייה אל חברת א.ר מומחים, תעניק לכם את האפשרות להסיר דאגה משמעותית מליבכם ולתת למקצוענים לטפל באיתור הנזילה ותיקונה בצורה היעילה והאיכותית ביותר, זאת תוך שימוש בכלים והאמצעים המתקדמים ביותר טכנולוגית אשר נועדו להבטיח את העבודה המקצועית מכל. צרו קשר עם חברתנו עוד היום ותוכלו ליהנות מהשירות האדיב והקשוב ביותר בתחום אשר שם דגש על מקצועיות בכל עיסוקיו.

ליצירת קשר
השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

עוד בנושא

השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

דילוג לתוכן